contact | Eneco Community
beantwoord

contact

Beste Eneco,

hoe kom ik in contact met jullie? ik heb een aantal vragen over de energie en abonement maar lijkt wel of jullie helemaal geen contact met jullie klant wil hebben? ik heb geen facebook account en moest verplicht me aanmelden bij dit form, via mijn enenco, waar ik al ingelogd was? Enfin.. na veel moeite op dit form maar ik wil graag een prive (telefoon) gesprek met een van jullie medewerkers die me zou kunnen adviseren. Ooit klant van jullie geworden wegens de goede klantenservice... maar tot nu heb ik geen klantenservice kunnen vinden. erg teleurgesteld.
icon

Beste antwoord door Brandje 18 februari 2019, 18:48

Ik begrijp dat je eigenlijk info wilt over een energiecontract.
Dat kan alleen telefonisch met 088 895 59 55
Verder is alles hier op het forum natevragen en een moderator helpt je verder.

Zorg wel dat je klantnr in je proefiel is opgenomen.
Een moderator weet dan weet je bent.
Bekijk origineel

3 Reacties

Ik begrijp dat je eigenlijk info wilt over een energiecontract.
Dat kan alleen telefonisch met 088 895 59 55
Verder is alles hier op het forum natevragen en een moderator helpt je verder.

Zorg wel dat je klantnr in je proefiel is opgenomen.
Een moderator weet dan weet je bent.
Beste Brandjes
dankt voor je reactie. Ik kan dus alleen onder werktijd met eneco bellen, het gaat niet alleen op een energiecontract maar dat erbuiten gelaten. Jammer dat eneco alleen op werktijden bereikbaar is en ik dan helaas niet in contact kan komen. Ik weet denk ik genoeg. nogmaals erg teleurstellend...
Qua beltijden heb je het mis.
Eneco is gewoon, uit m’n hoofd, tot 21:00 op werkdagen telefonisch bereikbaar.
Dus probeer het gewoon even........

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen