Communicatie nieuwe tarieven | Eneco Community

Communicatie nieuwe tarieven

• 14 juli 2012
  • 5 reacties
  • 569 Bekeken

GeachteMevrouw/Heer,

In mei/juni heb ik een nieuw 3 jarig contract afgesloten met vast tarief,en zou met de verhoging van juli niet mee gaan.

wat schetst mijn verbazing ,op 14 juli jl. krijg ik een mail van u dat mijn contract bijna is afgelopen en dat ik mee ga met het fariabele tarief en dat er gekeken word naar mijn maand tarief,de bevestiging heb ik wel van het 3 jarig contract,hier begrijp ik dus helemaal niets meer van en ik ben dus ook niet van plan om met het variabele tarief mee te gaan omdat dit niet comform de afspraak is en het voor mij ook niet te controleren valt,mocht ik tot een ander besluit over te willen gaan heb ik geen contract breuk gepleegt daar u mij een andere mail stuurd die niet klopt met de afspraak, gaarne uw antwoord.
jm v/dlaan

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
@vanderlaan
Bedankt voor je reactie. Ik heb de persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd. Het is volgens de huisregels niet toegestaan om privacy gevoelige informatie op het forum te delen. Daarnaast is je klantnummer voor ons al zichtbaar.

Je hebt ten onrechte van ons nog een e-mail gehad over het aflopen van het oude contract en de overgang naar variabele tarieven. Vanaf 1 juli 2012 maak je gebruik van een nieuw contract, met vaste leveringstarieven tot 1 juli 2015. Het administratief verwerken van het nieuwe contract en het versturen van de e-mail hebben elkaar gekruist. Sorry voor de verwarring!

Groet, Kelly

P.s. omdat je vraag niet thuis hoort in het forum over het vernieuwde Mijn Eneco, heb je reactie verplaatst naar het forum 'energieproducten'.
goede morgen ook ik heb een mail gehad voor een nieuw contract omdat de mijn binnen kort afloopt maar ik had via de post ook bericht gehad en  toen ook gelijk ingetekend voor een nieuw contraact dus ik denk dat een aantal dingen elkaar gekruist hebben en wacht maar af want ik heb nog geen verder bericht gehad ik ga ervan uit dat het wel goed komt groet marijke
Reputatie 5
Badge +3
@basco1
Bedankt voor je bericht. Ik heb je reactie verplaatst naar het forum 'energieproducten' omdat je vraag/opmerking daar thuis hoort.

Het is inderdaad mogelijk dat je zowel via post als e-mail wordt benaderd met een nieuw aanbod. Ik begrijp uit je bericht dat je op ons schriftelijke aanbod bent ingegaan. Deze aanvraag hebben we momenteel nog niet ontvangen/verwerkt. Wanneer heb je je schriftelijk aangemeld?

Groet, Kelly
een week geleden heb ik de kart op de post gedaan maar ik ben natuurlijk niet de enige dus ik denk dat aleemaal wel goed komt want wat er ook gebeurt ik blijf toch bij eneco groet marijk
Reputatie 5
Badge +3
@basco1,

Ja, in dit geval is de aanvraag nog in behandeling. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een bevestiging van ons.

Reageer