Communicatie | Eneco Community

Communicatie

• 14 juli 2012
  • 2 reacties
  • 725 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Wat een hopelose communicatie met Eneco. Al vanaf januari bezig met het verlengen van een contract van 3 jaar naar een contract voor 5 jaar het bestaande contract van 3 jaar liep per 1juli j.l af. Alles wat mis kon gaan ging mis. Medewerkers van Eneco waren hum mailbox kwijt. De ene mederker kan niet kijken in het klantencontact. Mederkers kunnen alleen maar kijken in 3 jaars contracten en niet in 5 jaars contracten. De contracten worden na 4 keer bellen nog steeds niet opgestuurd. Het temijnbedrag wordt zonder overleg verhoogd. Op Mijn eneco kloppen de gegevens van het nieuwe contract niet. Tot slot krijg ik vanmorgen voor de 3 de keer een mail dat het contact per 1 juli is afgelopen en dat er weer variabelen worden gehanteerd.
Hebben anderen ook deze ervaringen dat  er eigenlijk niets correct wordt afgehandeld. Het gaat tenslotte toch om een contract van 5 jaar vast

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Peer,

Welkom op ons forum. Wat jammer om te lezen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan rondom de overgang naar het nieuwe contract. Dat is zeker niet onze bedoeling geweest. Ik zie dat je afgelopen vrijdag telefonisch contact met ons hebt gehad en dat we in het telefoongesprek de bestaande onduidelijkheden met je hebben besproken. Als je toch nog vragen hebt, laat het dan gerust even aan me weten!

Groet, Kelly

Ps: ik heb je bericht verplaatst naar het forum 'Energieproducten' omdat je vraag daar beter past.
Ook deze vrraag wordt onder overleg verplaatst

Reageer