Codes welkomscadeau werken niet | Eneco Community
vraag

Codes welkomscadeau werken niet

• 21 november 2012
  • 27 reacties
  • 10739 Bekeken

Beste heer,mevrouw,

Onlangs ben ik klant bij Eneco geworden en heb ik een brief met inlogcode en pin voor het welkomstcadeau ontvangen.
Als ik deze op de site (eneco.nl/cadeauonline) invoer gebeurt er echter niets. Ik heb dit meerdere keren geprobeerd, op verchillende dagen en in
verschillende webbrowsers. Hebben meerdere klanten hier last van? En uiteraard hoop ik dat dit snel zal worden opgelost.

Mvg,
Rogier

27 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
@A.C. Blom

Welkom op het forum!

Ik heb je zojuist een privé bericht gestuurd, hier in staan je codes.

Groet, Vincent
Hallo Eneco,

Ook wij zijn overgestapt van Budget naar Eneco en we zouden een code krijgen tot op heden niet gekregen.
We kozen voor de vergoeding en geen toon omdat we in een flat wonen en blokverwarming hebben.
Ik heb hiervoor gebeld en gemaild zouden code sturen maar er gebeurt niks.
Hoelang moet ik hier op wachten en kom dit goed?
Graag oplossen.

Fam Blom.
De site die u aangeeft werkt wel, vind het alleen vervelend dat je er als klant zo moeilijk kan komen. Mijn welkomstcadeau heb ik aangevinkt, dus nu zal het wel goed komen.
Bedankt voor het meedenken.
Met vriendelijke groet,N.v.d.Veen
Reputatie 7
Badge +6
Beste N. van de Veen,

Welkom op de community! Gebruik je deze site? Ik heb dit in verschillende browsers geprobeerd en hier werkt het. Ik hoor graag van je.

Groet,

Folkert
Ook ik ben nieuwe klant en kan ook niet op de pagina komen voor het welkomstcadeau.
Graag zou ik € 100,00 korting willen krijgen, maar het lukt me niet. Is er een storing?
Reputatie 4
Badge
Hoi Linda W, de vergoeding is inmiddels opgevoerd. Uiterlijk 16 december staat het op je rekening, net op tijd voor de feestdagen dus ;-)

Groet Martijn
bedankt MartijnvdV we wachten het af
Reputatie 4
Badge
Hoi Linda W,

Ik zie inderdaad dat het bedrag nog niet is uitgekeerd, mijn excuses daarvoor. Ik heb nogmaals het dringende verzoek ingediend tot uitbetaling over te gaan.

Groet Martijn
beste Martijn,
sorry voor de late reactie, ik had geen melding ontvangen van de reactie.
dit is een prima oplossing, maar de 14 dagen zijn als voorbij.. wanneer kan ik de vergoeding verwachten? bedankt!
Reputatie 4
Badge
Beste Linda W,

Hartelijk bedankt voor je bericht. We hebben inderdaad de code voor het cadeau nooit gestuurd, omdat er volgens onze gegevens bij jouw contract geen sprake van was. Dit kan een fout van onze kant zijn geweest, dat kan ik helaas niet meer achterhalen. Ik vind het dus heel vervelend dat hier klaarblijkelijk onduidelijkheid over is ontstaan of verkeerde informatie over is verstrekt. Om die reden keren we de welkomstpremie die toen geldig was, te weten 75,00 euro, alsnog aan je ut. Dit staat over ongeveer 2 weken op je rekening. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing.

Groet Martijn
Doordat je hier gereageerd hebt, zal een moderator dit straks wel voor je oppakken.
Beste,

Wij zijn begin dit jaar over gestapt naar Eneco.
Bij de aanmelding werd aangegeven dat we een code zouden ontvangen voor een welkomstcadeau, echter hebben we deze tot op heden niet ontvangen.
Hoe kunnen wij alsnog deze code krijgen?
Reputatie 5
Badge +3
@Diana en @Bryann,

Het probleem is verholpen. Je kunt je cadeau bestellen!
Reputatie 5
Badge +3
@Diana en @Bryann,

Allereerst heet ik jullie welkom op het forum. Ik zie dat er problemen zijn met de website om het welkomstcadeau uit te kiezen. We gaan er direct achteraan. Ik informeer jullie zodra er meer bekend is.
Reputatie 4
Badge
Misschien is er storing, ik zou het morgenochtend nog eens proberen en anders weer hier een bericht plaatsen.
Ik heb precies hetzelfde probleem...
Goedenavond,
ik heb vandaag de inogcode en de bijbehorende PIN ontvangen, maar ik kan geen welkomstcadeau aanklikken want ik heb een wit scherm.
Ik heb het via mn telefoon geprobeerd, maar dit lukt ook niet.

Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes Diana
Reputatie 4
Badge +1
Klopt, omdat ik hem inderdaad heb verwerkt 🙂 Het is zo geregeld voor je!

Groet,
Mike
@slootweg,

Welkom op ons forum! Ik heb de keuze voor je verwerkt. Dit heb ik echter geprobeerd via de reguliere weg en ingelogd met de codes. Kun je aangeven waarom jou dit niet lukte?

Groet,
Mike

Ik probeer nu weer en kan de code met de pin invullen. Maar nu geeft hij aan dat de code reeds gebruikt is.
Heeft u mijn keuze van € 200 korting op de jaarrekening verwerkt?
Reputatie 4
Badge +1
@slootweg,

Welkom op ons forum! Ik heb de keuze voor je verwerkt. Dit heb ik echter geprobeerd via de reguliere weg en ingelogd met de codes. Kun je aangeven waarom jou dit niet lukte?

Groet,
Mike
Inmiddels klant geworden van Eneco. Heb daarbij een brief ontvangen voor een welkomstcadeau met inlogcode en pin. Heb diverse keren geprobeerd dit via internet in te loggen maar is me niet gelukt. Graag zou ik de korting op mijn jaarnota ontvangen.

Mvrgr. Gerard Slootweg
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Clifton,

Wanneer je de keuze hebt gemaakt, kun je dit helaas achteraf niet meer aanpassen. Als je een keuze maakt, vragen we je om de keuze te bevestigen. Wanneer je verkeerd kiest, kun je het dus nog wijzigen voor je de keuze bevestigt. Inmiddels hebben we de keuze al ontvangen en verwerkt. Het spijt me dat ik je niet anders kan berichten.

Groet,
Mike
Reputatie 3
Badge
Beste Clifton,

welkom op het forum. Of dit mogelijk is weet ik niet. Door de drukte op het forum worden berichten soms over het hoofd gezien. Ik adviseer je om even te bellen zodat je meer kans maakt. Mochten ze dit lezen zal er ook hier reactie volgen. Succes ermee
Goededag

Ik heb laatst windcadeau ingevuld en een Philips stofzuiger per ongeluk aangevinkt zou ik dit kunnen omzetten naar een korting 75 euro?

Groet Clifton
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Rogier,

Dat is vreemd. Wellicht heeft het met de instellingen/cookies te maken? Omdat het ons wel lukt, kan ik de oorzaak helaas niet achterhalen. Wel heb ik de keuze voor je verwerkt. Het bedrag verrekenen we op de jaarnota. De jaarnota kun je in juni 2013 verwachten.

Weet je zo voldoende?

Groet,
Mike

Reageer