Bge belang | Eneco Community
vraag

Bge belang

Ik wordt nu regelmatig gebeld door bge belang, ze hebben heel veel info/ gegevens van mij en vragen of ik wil overstappen, eigenlijk vragen ze het niet. Uit de info blijkt dat Eneco te duur is en moet je op een link drukken en dan ben je overgestapt. Heeft iemand dit ook en wat kan je hier tegen doen?

1 Reactie

Beste Marielle, mijn man kreeg deze week ook een telefoontje van BGE belang. Wij zitten dan niet bij Eneco maar bij een andere maatschappij maar die was volgens hun ook veel duurder en ze hadden dan een aanbieding via hun van engie. Ze hadden tegen hem gezegd we rekenen met dezelfde kWh en m3 op jr basis en dan kwamen we veel goedkoper uit. Hij moest ook op een link klikken in een sms. Nou nee dat doen we niet. Mail het maar gewoon zo je hebt onze gegevens. Helaas t lijkt goedkoper alleen rekenen ze met een veel lager verbruik(verschil van 1000kwh en 400m3) dan wat je officieel zou gebruiken. Ben ik samen met een medewerker van Engie achtergekomen. Offerte aan hun doorgemaild en toen viel haar dat op. Dus ik ben dankbaar dat we dat dus niet hebben gedaan

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen