Betaalachterstand en bonus Dong | Eneco Community
vraag

Betaalachterstand en bonus Dong

• 6 oktober 2014
  • 7 reacties
  • 452 Bekeken

• Heeft er veel zin in (level 7)
  • 7 reacties
Hallo,
Ik ben vanaf 2 oktober 2013 klant geweest van Dong. Nu heb ik een brief ontvangen van Eneco dat ik vanaf 6 oktober klant ben van Eneco. Dat is echter NA de einddatum van mijn contract. Aangezien ik niet meer terecht kan op de website van Dong, wil ik graag weten of ik nu mijn eindnota van Eneco mag verwachten. Ik zou graag z.s.m. deze nota willen ontvangen, aangezien ik op dit moment mijn laatste termijnbedrag voor Eneco Warmte niet direct kan voldoen en in deze eindnota van Dong zit een bonus verwerkt van 268 euro. Dan kan ik ook meteen de achterstand die ik heb voor Eneco Warmte volledig inlopen. Kan ik de nota van Eneco verwachten en zo ja, kan ik deze (inclusief de bonus) z.s.m. ontvangen? Ik zou hier zo ontzettend mee geholpen zijn. Alvast bedankt!

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Leen,

Op de eindnota ontstaat een tegoed, waarin de korting reeds verrekend zit. Dat is dus allemaal goed gegaan 🙂 De nota is inmiddels verstuurd, heb je deze al mogen ontvangen? Ik hoor het graag van je.

Groet,
Mike
Ok, dan snap ik het :)

Dan nu maar ff wachten op een reactie van Mike.
Het kan namelijk ook nog zo zijn dat er i.v.m. een betaalachterstand die ik had, minder is uitgekeerd. Maar dan heb ik die termijn dubbel betaald...

Sorry, ik had verwacht een email te ontvangen wanneer er een bericht is geplaatst..

Nadat je een bericht hebt ontvangen, krijg je altijd van de 1e reactie daarna een Email.
Als je dan niet verder reageert krijg je geen vervolg-email meer
Sorry, ik had verwacht een email te ontvangen wanneer er een bericht is geplaatst..

Ik heb inmiddels de bonus ontvangen, maar hierop is een bedrag in mindering gebracht. Waarschijnlijk is er te weinig in rekening gebracht het afgelopen jaar. Maar ik zou het nog graag willen controleren.

Er is dus wel een bedrag bijgeschreven, alleen heb ik de nota nog niet ontvangen... is er iets mis gegaan?
Dank je Mike!

Ik had nog graag een reactie van Leen gezien, want daar doen we het toch voor....
Reputatie 4
Badge +1
😃 Super, dank voor je hulp Brandje! Alles zo duidelijk Leen?

Groet,
Mike, Eneco
Hoi Leen,

Uiteraard kan je de nota nu van Eneco verwachten.

Over Dong hebben we eerder een topic gehad; hier kan je het nog even terug lezen als je dat zou willen:

https://forum.eneco.nl/actueel-87/klanten-dong-gaan-over-naar-eneco-6860

Goed dat je meteen een vraag stelt over je bonus, want er wil nog wel eens wat misverstanden over ontstaan.

https://forum.eneco.nl/actueel-87/klanten-dong-gaan-over-naar-eneco-6860

Reageer