vraag

Actuele tarieven van stroom en gas

Ik wil graag de actuele tarieven van electra en gas. Zodat ik kan vergelijken met een aanbod

7 Reacties

Heb je wel gekeken op Mijn Eneco bij Producten?
Bij sommige ontbreekt de Stroom; is dat bij jou ook zo?
Ik kan het niet vinden. Kom steeds bij hele contracten uit en wat dan je maandbedrag wordt. Maar dat wil ik niet. Kan alleen prijzen vergelijken als ik de prijs heb van kwh. Ik weet wat ik nu betaal maar wil ook weten wat het nu is als ik een nieuw contract neem
Ik begrijp je bedoeling! Die prijzen die vind je niet op de site.
Dan zal je toch even moeten wachten op een moderator; die zal de prijzen dan per privébericht aan je melden.
Nog een tip: kijk op Gaslicht.com, daar kan je makkelijk vergelijken en je vindt ook de actuele prijzen van Eneco overigens.
Ik wacht even hun reaktie af.
Bedankt voor je antwoord.
Vind het wel vreemd dat het niet terug te vinden is. 2,5 jaar geleden wel
Klopt! Toen gaf Eneco een algemeen tarievenblad uit. Daar zijn ze met ingang van 2017 meegestopt.
W wachten af. Niet erg transparant zo
Reputatie 7
Badge +4
Dag @R. Snijders,

Goeie vraag! De tarieven verschillen per contract. Heb je een keuze gemaakt, dan vind je in de specificaties/details van jouw keuze ook de desbetreffende tarieven terug. Had die al doorgenomen?

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen