Ik kan het niet vinden. Kom steeds bij hele contracten uit en wat dan je maandbedrag wordt. Maar dat wil ik niet. Kan alleen prijzen vergelijken als ik de prijs heb van kwh. Ik weet wat ik nu betaal maar wil ook weten wat het nu is als ik een nieuw contract neem
Ik begrijp je bedoeling! Die prijzen die vind je niet op de site.
Dan zal je toch even moeten wachten op een moderator; die zal de prijzen dan per privébericht aan je melden.
Nog een tip: kijk op Gaslicht.com, daar kan je makkelijk vergelijken en je vindt ook de actuele prijzen van Eneco overigens.
Goeie vraag! De tarieven verschillen per contract. Heb je een keuze gemaakt, dan vind je in de specificaties/details van jouw keuze ook de desbetreffende tarieven terug. Had die al doorgenomen?
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.