Actievoorwaarden Internetvoordeel Vast zomer 12 tot 01-10-2013 | Eneco Community
beantwoord

Actievoorwaarden Internetvoordeel Vast zomer 12 tot 01-10-2013

Hallo!
Ik heb deze zomer een contract met Eneco afgesloten. Als welkomsgeschenk zou ik 200 euro korting op mijn jaarnota ontvangen. In de Actievoorwaarden staat dit:

7) Onderdeel van dit actieaanbod is een welkomstcadeau in de vorm van: of een eenmalige korting, welke verrekend zal worden met de jaarnota of de Samsung 18,5” 2HDMI-led-tv/ monitor t.w.v. € 199. Eneco verstrekt slechts 1 welkomstcadeau per adres, ongeacht de keuze voor Internetvoordeel Vast Ecostroom®️ en Internetvoordeel Vast gas.

9. Bij de keuze van een cadeau, als genoemd in artikel 7, moet gebruik worden gemaakt van de unieke inlogcode, die de klant zes weken na het afsluiten van het contract per brief ontvangt. Per klant kan hier eenmalig gebruik van worden gemaakt. Na bestelling is de inlogcode niet meer actief. Het welkomstcadeau zal thuis worden bezorgd. In verband hiermee verstrekt Eneco de hiervoor benodigde persoonsgegevens van de klant aan de betreffende leveranciers. De eenmalige korting zal verrekend worden met de jaarnota.

10. De klant kan zijn/haar unieke inlogcode tot en met 31 december 2012 gebruiken om een bestelling te plaatsen. Hierna is de code niet meer geldig.

Is het verhaal over de 'unieke actiecode' ook van toepassing als je voor de korting kiest? Of wordt deze korting gewoon met je jaarnota verrekend? Ik vraag het maar even, want ik heb helemaal geen actiecode ontvangen en ik wil voorkomen dat Eneco straks bij de jaarnota zegt: "Korting? Nee, dat is alleen voor mensen die de actiecode op tijd hebben geactiveerd. Niet ontvangen? Tja, dan had je voor 31 december aan de bel moeten trekken..."
icon

Beste antwoord door Kelly 1 november 2012, 15:11

Hallo Twan82,

Fijn dat je het forum gebruikt! Welkom. Het is de bedoeling dat je ons je keuze kenbaar maakt (korting of cadeau) via de inlogcode. Nu hebben we dus nog geen keuze van je ontvangen dus het is goed dat je ons benadert 😉.

Vreemd dat je de inlogcodes niet hebt ontvangen. Ik heb je keuze (korting op de jaarnota) nu gelijk voor je verwerkt, dus dat komt helemaal goed. Je hoeft zelf niks meer te doen.

Groet, Kelly

Bekijk origineel

77 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Twan82,

Fijn dat je het forum gebruikt! Welkom. Het is de bedoeling dat je ons je keuze kenbaar maakt (korting of cadeau) via de inlogcode. Nu hebben we dus nog geen keuze van je ontvangen dus het is goed dat je ons benadert 😉.

Vreemd dat je de inlogcodes niet hebt ontvangen. Ik heb je keuze (korting op de jaarnota) nu gelijk voor je verwerkt, dus dat komt helemaal goed. Je hoeft zelf niks meer te doen.

Groet, Kelly
Bedankt voor de praktische oplossing! 
Fijn dat er zo'n forum bestaat, waardoor Eneco laagdrempelig bereikbaar is en klanten ook van elkaars vragen kunnen leren!
Reputatie 4
Badge +1
Graag gedaan 🙂 Leuk om te zien dat je het bestaan van het Eneco Forum zo waardeert.

Fijn weekend!

Groet,
Mike
Reputatie 2
Badge
Goedendag,

Ik heb eigenlijk exact dezelfde vraag als hierboven wordt gesteld. Ook ik heb gebruik gemaakt van deze aanbieding, maar nooit een actiecode ontvangen. In de voorwaarden lees ik dat de actiecode geldig is tot en met 31 december 2012, maar die datum is al voorbij. Waar kan ik aangeven dat ik ga voor de eenmalige korting op de jaarnota?

Dank voor de reactie.

Groet, Willem
Reputatie 5
Badge +3
@WillemG,

Welkom op het forum! Ik heb ook voor jou de korting op de jaarnota aangevraagd.

Groet, Kelly
Reputatie 2
Badge
Dank voor je snelle hulp!
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan! Prettig weekend alvast 😉
Goedendag,

ik heb dezelfde vraag over de terug gave van de 200 euro, ook ik heb geen code ontvangen. Ik ben in juli 2013 klant geworden.
ik hoop dat u ook voor mij kunt regelen dat ik het geld terug krijg bij mijn jaar rekening.
mvgr Simone
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Simone,

Welkom op het forum. Jij hoeft niets te doen voor de aangeboden korting. Deze ontvang je na afloop van de overeenkomst vanzelf van ons.

Groet, Kelly
Hi...Is de €200 korting op de jaarnota voor nieuwe klanten hetzelvde als de welkomstgeschenk die jullie mij ook hebben aangeboden??????
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Kim,

Welkom op het forum! Als er een korting van 200 euro aangeboden is, dan ontvang je deze na afloop van de overeenkomst (na 1-10-2014) op de jaarnota.

Groet, Kelly
Beste Kelly / Collega,
Lift ook graag even mee op dit topic ;)
Ik zie net dat de korting niet op de jaarnota is verwerkt.
Ben in maart '13 klant geworden, hierna kon ik kiezen voor een tv of de korting (korting gekozen)
wanneer kan ik deze tegemoet zien? Hoor het graag!
Groeten
Laurens
Reputatie 5
Badge +3
Beste laurensdew,

Leuk dat je ons forum bezoekt, welkom!
Je hebt inderdaad nog recht op een korting. Ik ga voor je na of dit bedrag op de jaarnota verrekend had moeten zijn, of dat het pas na afloop van de overeenkomst wordt uitgekeerd. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug.

Groet, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
Hallo laurensdew,

We gaan de korting alsnog verrekenen. Je ontvangt het bedrag zo snel mogelijk.
Eigenlijk heb je recht op een zogenoemd 'energietegoed'. Dat wordt pas uitbetaald na afloop van het contract. Maar wij hebben dit anders naar je gecommuniceerd, om die reden gaan we het tegoed alsnog zsm aan je overmaken.

Groet, Kelly
Hallo,

ik ben in november 2012 klant geworden en mijn welkomstcadeau betrof ook een korting. Nu heb ik mijn jaarnota binnen, daarop is echter de korting niet verrekend. Graag ontvang ik alsnog de €200, hoe kan ik dit regelen?
Anneloes wrote:

Hallo,

ik ben in november 2012 klant geworden en mijn welkomstcadeau betrof ook een korting. Nu heb ik mijn jaarnota binnen, daarop is echter de korting niet verrekend. Graag ontvang ik alsnog de €200, hoe kan ik dit regelen?

Excuus, het gaat om een welkomstpremie van €220.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Anneloes,

Bedankt voor je bericht en welkom hier op ons forum.
Je hebt inderdaad recht op korting. Dit is bij de aanvraag niet goed verwerkt helaas, waarvoor excuses.

Ik zorg dat het bedrag alsnog binnen 3 weken aan je wordt overgemaakt.

Groet, Kelly
Super, dank je wel!
Ik heb via internet een contract afgesloten waarbij ik 200 euro terug zou krijgen op mijn jaarnota. Nu las ik op het forum dat ik met een actiecode mijn keuze tussen de korting en een cadeau had moeten maken. Ik heb echter nooit een mail met actiecodes gekregen (misschien dat dit per post bezorgd is, maar dan niet door mij ontvangen. ik zou dit ook raar vinden aangezien voor de rest wel alles, terecht, via de mail gaat.) Nu hoop ik dat het zometeen wel goed geregeld wordt bij de jaarafrekening. Het zou raar zijn als ik nu nergens recht meer op zou hebben. Toen ik het contract afsloot wilde ik vanzelfsprekend de korting, daarom ben ik met jullie in zee gegaan, ik wist niet eens dat ik ook kon kiezen voor een cadeau. Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Eva,

Dank voor je bericht! Ik kan me voorstellen dat je alsnog aanspraak wilt maken op de korting. Ik bekijk graag de mogelijkheden voor je. Wil je gebruik maken van het Energietegoed (korting op de jaarnota)?

Ik hoor het graag van je.

Groet,
Mike
Hoi Mike,

Korting op de jaarnota is prima. Als cash uitkering mag natuurlijk ook. Het is me om het even, zolang mijn korting maar niet vervalt door ondoorzichtige en flauwe spelregels. Ik ben overgestapt vanwege een beloofde korting en nu ben ik van mening dat ik daar dan ook recht op heb. Hopelijk stelt Eneco zich ook op dit (klantvriendelijke) standpunt.

Met vriendelijke groet,
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Eva,

Ja, dat begrijp ik 🙂 Ik ga er mee aan de slag en ik verwacht je maandag verder te informeren.

Groet,
Mike
Alvast bedankt!
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Eva,

Geregeld 🙂 Het bedrag wordt aan het einde van het contract verrekend. Je huidige contract loopt tot 1 april 2014.

Weet je zo genoeg?

Groet,
Mike, Eneco
Prima. Fijn. Dankjewel voor de moeite.

groetjes Eva 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen