actietarief alleen voor nieuwe klanten? | Eneco Community
vraag

actietarief alleen voor nieuwe klanten?

Voor nieuwe klanten bestaat er een actietarief/welkomspremie. Waarom is deze korting/premie er niet voor trouwe klanten? Of is het de bedoeling ik tussen de verschillende energieleveranciers heen en weer ga hoppen?

16 Reacties

Zoals bij zoveel aanbieders van content gaat het helaas alleen maar om extra klanten binnen te halen/lokken.
Dus Eneco is hierop geen uitzondering, helaas................

Ikzelf erger me daar ook aan; ben al 30 jaar lang bij Eneco voor gas.........
Reputatie 3
Badge
er zijn verschillende topics al geopend. als je deze doorlees zal je continu het zelfde antwoord krijgen. er is voor bestaande klanten een webshop met korting. maar die korting krijgt een nieuwe klant ook meteen dus....

verder heb ik toon besteld zonder installatiekosten... je verwacht dat toon dus later wel duurder zou worden en weet je wat? nu is toon de helft geweest en ook zonder instalatiekosten dus weer als vaste klant benadeeld.
Reputatie 6
Badge +1
ik zal jullie nog sterker vertellen. Ik ben een nieuwe klant en kreeg Toon en instalatie gratis. Dat is de nieuwe actie bij een 3 jarig tarief.

Ik denk wel dat je moet durven te vertrekken bij je huidige leverancier. En als je eenmaal vertrekt, krijg je meestal "terug koop aanbiedingen" van de vertrekkende leverancier. Dat was mijn ervaring bij een concurrent, waar ik vanaf kwam.
Reputatie 3
Badge
als nieuwe klant is hij graits bij jou maar lik praat over vaste klanten. als ik een paar maanden later toon had besteld had het mij als vaste klant minder gekost. mij werd verteld omdat ik bij de 1e lichting zat ik een gratis monteur zou krijgen. het zou later 75 euro gaan kosten. ik heb nog niemand gehoord die 75 euro betaald en heel nederland kan hem nu bestellen. en hij is een tijdje goedkoper geweest. ipv 120 euro maar 60
Wel jammer dat er niemand van Eneco de moeite neemt om te reageren!!
Dan stuur je 1 van de moderators toch gewoon een pbtje met de link van dit topic, ja toch....................
Reputatie 3
Badge
Toch hoop ik hier is een verklaring te lezen die wel klopt. Momenteel roepen ze steevast het zelfde en zo gaat het bij alle bedrijven dus het is niet vreemd en snap het dan ook wel. Maar het bevredigd mij niet.
Reputatie 5
Badge +3
@gjsangers,
Welkom op ons forum. We hebben wel degelijk aanbiedingen voor bestaande klanten. Ik zie dat je bij ons variabele contracten hebt. Wil je dat we contact met je opnemen om de mogelijkheden aan je voor te leggen?
Mijn contract verloopt ook per 01042013 en ik zou ook graag benaderd willen worden met een scherp actietarief voor vaste klanten.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo marco_dwit,

Ik heet je graag welkom op ons forum!
Ik zorg dat er contact met je wordt opgenomen om de mogelijkheden door te nemen. Ik hoor graag hoe het gesprek verlopen is.

Groet, Kelly
Bedankt! dat zal ik zeker doen. Ik volg het forum al geruime tijd, door de ontwikkelingen van Toon. Ik ben benieuwd!
Reputatie 3
Badge
Ik ben benieuwd of Eneco je iets moois heeft kunnen aanbieden. Ben je al gebeld?
Ik werd zojuist gebeld, maar de verbinding werd plots verbroken (zit in buitengebied momenteel) toen het spannend werd. haha

Ben benieuwd wanneer ik terug gebeld wordt.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo marco_dwit,

Je bericht verrast ons een beetje, we hebben je namelijk nog helemaal niet gebeld. Dit staat voor vanmiddag in de planning 🙂.
Weet je zeker dat wij het waren?

In elk geval hoor je ons vanmiddag!

Groet, Kelly
Ja, wellicht iemand anders van de servicedesk.. omdat mijn contract aan het aflopen was. Maar ik ben eruit gekomen en heb dezelfde actie gekregen als nieuwe klanten. Dank daarvoor! Dit is een nette manier van vaste klanten tegemoet komen.
Reputatie 5
Badge +3
@marco_dwit,
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat je klant blijft! Bedankt voor de terugkoppeling.

Reageer