Actiecode welkomstpremie | Eneco Community
vraag

Actiecode welkomstpremie

• 21 september 2013
  • 4 reacties
  • 1017 Bekeken

Wij zijn in oktober 2012 overgestapt naar Eneco (Internetvoordeel Vast Ecostroom®️ en gas tot 01-01-2014). 
Reden hiervoor was de korting die gegeven werd. 
Inmiddels loopt het contract op zijn einde, en nam ik de papieren van destijds nog eens door om de prijzen te vergelijken. 
Nu kwam ik het volgende zinnetje in de overstapbevestiging tegen.

"Welkomstpremie van € 220, welke wordt verrekend op de jaarnota. Om de cashback te ontvangen dient u
een unieke code te activeren vóór 31-3-2013. Deze unieke code ontvangt u binnen 6 weken na uw
aanvraag."

Hierover werd in het contract dat volgde met geen woord meer gerept. 
Ook hebben wij deze code nooit ontvangen! 

Wij overwegen om bij Eneco te blijven, maar dan hopen wij wel dat deze korting alsnog verrekend kan worden?

4 Reacties

Wij zijn in oktober 2012 overgestapt naar Eneco (Internetvoordeel Vast Ecostroom®️ en gas tot 01-01-2014).
Reden hiervoor was de korting die gegeven werd.
Inmiddels loopt het contract op zijn einde, en nam ik de papieren van destijds nog eens door om de prijzen te vergelijken.
Nu kwam ik het volgende zinnetje in de overstapbevestiging tegen.

"Welkomstpremie van € 220, welke wordt verrekend op de jaarnota. Om de cashback te ontvangen dient u
een unieke code te activeren vóór 31-3-2013. Deze unieke code ontvangt u binnen 6 weken na uw
aanvraag."

Hierover werd in het contract dat volgde met geen woord meer gerept.
Ook hebben wij deze code nooit ontvangen!

Wij overwegen om bij Eneco te blijven, maar dan hopen wij wel dat deze korting alsnog verrekend kan worden?

Waarom weet ik niet, maat het gaat vaak fout met de code en/of verrekening welkomspremie.
Het is nu weekend, als het goed is pakken de moderators as maandag jouw vraag op en kunnen ze zo zien wat er aan de hand is.
Dus nog even geduld.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo aebohte,

Welkom op ons forum. Ik heb je bericht verplaatst naar het topic Energieproducten omdat je vraag daar past.

Wij hebben je inderdaad een code toegestuurd waarmee je de keuze voor de welkomstpremie kon aangeven. Vreemd dat je deze niet hebt ontvangen. Wat daar de reden van is, is ons niet bekend. Ik zal alsnog je keuze voor de cashback van 220 euro verwerken. Dit bedrag verrekenen we zo spoedig mogelijk met je.

Groet, Kelly
Beste Kelly,
Dat is fijn. Hartelijk dank voor de snelle reactie.
Beste Kelly,
Dat is fijn. Hartelijk dank voor de snelle reactie.

Hoi aebohte,
Dus alles is nu naar tevredenheid opgelost, zoals ik voorspelde???:o

Reageer