Actie Toon met 2 gratis slimme rookmelders | Eneco Community

Actie Toon met 2 gratis slimme rookmelders

Goedemorgen,

Wanneer liep de actie af van de gratis Toon met gratis 2 slimme rookmelders?

Ik hoor het graag.

Mvg Arie

13 Reacties

Je weet dat die actie alleen gold voor nieuwe klanten.....?
Hoi Brandje,

Een medewerker van Eneco(die mij telefonisch benaderd heeft) vertelde mij dat die actie ook voor bestaande klanten was.......
Nou dat is mooi dan, want ik ken alleen een huidige actie van 2 rookmelders voor €79 ipv €159.
Ben er ook 30-5-17 over gebeld. Zou een week later worden terug gebeld...... werd uiteindelijk pas 26-6.
Er werd mij toen verteld dat die actie nog steeds liep....... heb nu de Toon enkele weken hangen heb alleen nog geen rookmelder gezien.
Reputatie 7
Badge +8
Ben er ook 30-5-17 over gebeld. Zou een week later worden terug gebeld...... werd uiteindelijk pas 26-6.
Er werd mij toen verteld dat die actie nog steeds liep....... heb nu de Toon enkele weken hangen heb alleen nog geen rookmelder gezien.

Dan ben je hoogstwaarschijnlijk verkeerd ingelicht door de telefonische werknemer..
Actie geld alleen voor nieuwe klanten, kan zijn dat jij omdat je net pas enkele weken Toon heb, net met de regeling mee kan profiteren, maar ga er niet vanuit..

Bestaande klanten kunnen de 2 Rookmelders aanschaffen voor €79,-

Hoi Arie,

Dat ze niet terug gebeld hebben is niet zo netjes.
Misschien ook omdat de verstrekte info onjuist was.....
Je bent immers een bestaande klant.
Toon wordt soms gratis verstrekt bij meerjarige contracten; misschien dat dat bedoeld werd?
Toon heb ik verkregen d.m.v. een nieuw 4-jarig contract af te sluiten, hierbij zou ik, werd mij verteld door een medewerker, ook twee gratis slimme rookmelders krijgen.
Reputatie 7
Badge +6
@A.J. Dorst,

Leuk dat je Toon in huis hebt! Hoe het zit met de gratis rookmelders probeer ik te achterhalen. Vanmorgen heb je ook telefonisch contact gehad zie ik. Wat is daar uitgekomen? (Dat zie ik niet direct staan, vandaar mijn vraag aan jou.) Ik vermoed dat het in behandeling is, maar voor de zekerheid aan jou de check-vraag. 🙂
Hoi Danielle,

Wat ik begreep is dat ze gaan uitzoeken of ik het nieuwe contract binnen de actietermijn heb afgesloten, mocht dit zo zijn zouden de 2 slimme rookmelders alsnog opgestuurd worden. Dus is (als het goed is) wel in behandeling 🆒

Hetgeen ik me afvroeg was tot wanneer die actie liep?
Reputatie 7
Badge +6
@A.J. Dorst,

Top! Dank voor de terugkoppeling. De actie is beëindigd op 26 juni.
Het is dan nog even afwachten wat de uitkomst gaat zijn, maar je verneemt er dan nog van!
Oke super! Dan zie ik ze wel verschijnen:$:$
Ook mij zijn twee rookmelders beloofd bij het afsluiten van een 4 jarig contract. 3 weken later en 2 onbeantwoorde mails naar de klantenservice nog niets mogen ontvangen...jammer want deze actie trok mij over de streep om Toon in huis te halen
Reputatie 7
Badge +5
@R. Struik

Zonde dat je de rookmelders nog niet binnen hebt. Ik zie inderdaad dat deze in je contract zijn meegenomen. De mails hebben wij overigens niet binnen gekregen. Ik wil je daarom adviseren om telefonisch contact met ons op te nemen via 088 - 8 955 955. Mijn collega's van de klantenservice kunnen voor je kijken wat de status van de bestelling is en dit waar nodig aanpassen.

Reageer