Aanbod voor 3 jaar vast | Eneco Community
vraag

Aanbod voor 3 jaar vast

Toon eerste bericht

27 Reacties

Ik heb eens zo'n vergelijking ingevuld voor mijn verbruik en Eneco staat op plaats 15.
De eerste 7 resultaten geven een actiekorting en zijn daardoor goedkoper, maar zonder korting vergelijkbaar of duurder dan Eneco dus dat wordt jaarlijks switchen. Het verschil tussen plaats 8 en 15 is € 34 per jaar. (Heb ik er al uit met een dagje dierentuin dit jaar 🙂 )
Voor mij dus geen reden genoeg om naar een andere leverancier over te stappen, bovendien vind ik het een veilig idee dat mijn leverancier zelf de energie produceert en niet alleen inkoopt uit buitenland en doorverkoopt.

Ralph: Je hebt HELEMAAL gelijk dat 'actiekortingen" instinkertjes zijn. Prima dat je dit gegeven nog even onder mijn bijdrage plakt!
Wij dienen die overweging beslist mee te nemen in de berekening.
Dank voor je aanvulling.
Reputatie 5
Badge +3
@bundy,
Welkom op ons forum. Ik kan me voorstellen dat je energieprijzen vergelijkt, maar ik begrijp ook dat het best lastig kan zijn vanwege alle verschillende aanbieden die er zijn. Ik zie dat je nu nog een contract met ons hebt tot 1 januari 2013. Een collega van mij neemt binnen 5 dagen telefonisch contact met je op om het aanbod dat je hebt gekregen te bespreken.

@pedalpeter,
Bedankt voor je bericht en de meegestuurde link. @Ralph bedankt voor je toelichting hierop. Bij het maken van een goede vergelijking is het van belang de kale leveringstarieven met elkaar te vergelijken. Naast de prijs voor energie kunnen ook andere aspecten een belangrijke rol spelen, zoals service, duurzaamheid etc.

Het kan lastig zijn om tussen alle aanbiedingen een goede vergelijking te maken. Daarom hebben wij nu de gratis Eneco Dubbel Check. We leggen elk actieaanbod naast het huidige contract en toetsen dit aan je persoonlijke situatie. Met één telefoontje weet je dan ook zeker of je niet teveel betaalt voor de energie en kun je een weloverwogen beslissing maken.

Onze medewerkers dubbelchecken graag het actieaanbod voor je
Bel gratis: 0800 - 550 3 550 (maandag t/m vrijdag van 08:00-20:00 uur) voor een reële prijsvergelijking.

@bundy, laat je nog even weten hoe het gesprek verlopen is?

Groet, Kelly

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen