Aanbod overeenkomst voor gas en stroom | Eneco Community
beantwoord

Aanbod overeenkomst voor gas en stroom

• 15 januari 2019
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Badge
  • Komt hier vaker (level 8)
  • 10 reacties
Beste Eneco,

Mijn meterstanden ingevuld voor de jaarnota 2018 en mijn termijn bedraag is nu verhoogd. Ik heb geen nieuwe apparatuur en woon alleen.

Ik heb ook een variabele overeenkomst voor gas en stroom + Eneco CV ketel huurtoestel
( via vorige eigenaar overgenomen). Mijn vraag is wat zijn de mogelijkheden voor een betere deal?
Ik vind 226 Euro per maand te veel voor een persoon...

Graag uw reactie tegemoet
Susanna Langlow
icon

Beste antwoord door Brandje 15 januari 2019, 18:22

Er is eigenlijk maar 1 methode om daar achter te komen: bellen met 088 895 59 55
Op het forum bespreekt een moderator geen prijzen namelijk!

Slim daarbij is vooraf je te laten informeren door bv prijzen te vergelijken op de site bij GasLicht.com
Bekijk origineel

3 Reacties

Er is eigenlijk maar 1 methode om daar achter te komen: bellen met 088 895 59 55
Op het forum bespreekt een moderator geen prijzen namelijk!

Slim daarbij is vooraf je te laten informeren door bv prijzen te vergelijken op de site bij GasLicht.com
Badge
Hello,
Ok, ik heb een nieuwe contract bevestiging mogen ontvangen geldig vanaf 15-01-2019,
Ik zie deze produkten (gas/ stroom) niet in mijn eneco?

Groet
Susanna Langlow
Reputatie 6
Badge +2
Hallo Susanna,

Jouw aanvraag is bekend en zal ook zeker zichtbaar gaan zijn in Mijn Eneco.
Er is alleen wel sprake van een zogenoemde afkoelperiode, je hebt namelijk 14 dagen bedenktijd, dat is wettelijk bepaald.

Deze afkoelperiode loopt af op 31-01 en hierna gaan we met terugwerkende kracht je contracten opvoeren en dan zijn die ook zichtbaar voor je.

Groet, Vincent

Reageer