Aanbod nieuwe en bestaande klanten | Eneco Community

Aanbod nieuwe en bestaande klanten

Badge
waarom is eneco zo blij als iemand een contract voor (slechts) 4 jaar afsluit je krijgt dan allerlei voordeeltjes ,en waarom is eneco dan niet blij met iemand die al 40 jr geleden een contract afsloot erg vreemd want iemand die tekent voor 4 jaar gaat ook weer weg , dat weet eneco zelf ook wel , en als ik dan om een gratis toon vraag met gratis installatie dan kan dat dus niet voor iemand die al 40 klant is en ook blijft ik zou een nieuw contract moeten afsluiten,maar waarom zou ik 2 keer moeten tekenen voor energie levering terwijl die 2e handtekening alleen maar voor 4 jaar is M.a.w dus als je kort (4jr) blijft wordt je bij eneco beloont en als je lang blijft krijg je niks ik vind dat een vreemde zaak en dan dat geleur aan de deur eneco zou alleen moeten aanbellen bij mensen die geen klant zijn geeft die intimiderende boys een klnt lijst mee dat is toch niet zo moeilijk voor eneco of eneco alleen maar druk met zieltjes winnen voor een paar jaar

1 Reactie

Een doorlopend variabel contract (dus zonder einddatum) is nu eenmaal een ander contract dan een meerjarig vast contract.
Dus is er weer een overeenkomst bevestiging nodig met akkoord, via handtekening of voice log.
Bij de ene geldt geen enkel boete beding bij opzegging en bij de andere gelden duidelijke boete voorwaarden. 😉
En over de energieprijs hebben we het dan nog niet eens gehad, want echte gratis zaken bestaan uiteraard niet, die betaal je gewoon via hogere kale energieprijzen.

Slimmer is te onderhandelen over een goedkopere vaste kale prijs, want Eneco is uiteraard blij met je ivm het kunnen inkopen op de langere termijn van energie en biedt daardoor voordeeltjes aan.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen