Aanbod andere Leverancier | Eneco Community

Aanbod andere Leverancier

• 25 juli 2012
  • 2 reacties
  • 1249 Bekeken

Hallo,

Mijn contract bij jullie loopt bijna af, ik stond om het punt om deze te gaan verlengen, echter heb ik nu een aanbod van een andere leverancier gekregen. Zij geven aan dat ik een bedrag van 150 euro gestort krijg op mijn rekening als ik een 2 jarig contract afsluit bij hun.

Mijn vraag : ik ben erg tevreden bij jullie , maar dit is een erg mooi aanbod natuurlijk  hebben jullie bij Eneco ook zo een aanbod?

2 Reacties

Hallo jumphola,

Bedankt voor je bericht op ons forum. Ik heb je topic verplaatst naar het forum Energieproducten: gas, electra en stadsverwarming om zo het overzicht te houden op ons forum. Goed om te lezen dat je erg tevreden bent bij ons en dat je geïnteresseerd bent in een nieuw aanbod van ons. Ik lees dat je al een aanbod hebt gehad van een andere energieleverancier. Ik begrijp goed dat je de prijzen eerst goed wilt vergelijken voordat je op een aanbod ingaat. We helpen je graag met een eerlijke prijsvergelijking en hopen je natuurlijk een goed aanbod te kunnen doen dat afgestemd is op jouw wensen. Je kunt ons hiervoor bellen op het gratis nummer 0800-550 3 550 (maandag t/m vrijdag van 08:00-18:00 uur).

Hosnia
Reputatie 3
Badge
Houdt er rekening mee dat je na 2 jaar mogelijk bij de concurrent meer kwijt bent dan bij eneco. Dan is de 150 euro mogelijk nog maar een netto winst van 5 euro. Omdat er bij een overstap geregeld zaken misgaan zou ik dat voor 5 euro niet willen.

Laat je goed informeren over alle kosten.

Reageer