aanbieding of overstappen | Eneco Community
vraag

aanbieding of overstappen

• 25 september 2013
  • 3 reacties
  • 820 Bekeken

Hallo meneer/mevrouw,

Mijn contract bij Eneco loopt per 1 oktober 2013 af. Ik ben bezig aan het vergelijken. 

- Eneco Voordeelvast, stroom 0,2132 ct per KWh en gas 0,6359 ct per m3

Ik zie 2 andere energielieverancier nog goedkoper dan deze bovengenoemd prijzen.
En ik hou ook natuurlijk met vastrecht prijzen. 

Krijg ik nog extra korting? Omdat ik heel lang bij Eneco zit.

Groeten,

Mark

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Mark,

Welkom op ons forum! Ik lees dat je nog 2 andere aanbiedingen heb gezien, waarmee je voordeliger uit zou zijn. Ik stel voor dat we contact met je opnemen voor een persoonlijke vergelijking. We kijken dan ook met je mee naar de concurrerende aanbiedingen. We doen je dan ook graag nog een persoonlijk aanbod. Ik verneem graag van je of je het fijn vindt dat we je even bellen hierover.

Groet,
Mike, Eneco
Hallo Mark,

Welkom op ons forum! Ik lees dat je nog 2 andere aanbiedingen heb gezien, waarmee je voordeliger uit zou zijn. Ik stel voor dat we contact met je opnemen voor een persoonlijke vergelijking. We kijken dan ook met je mee naar de concurrerende aanbiedingen. We doen je dan ook graag nog een persoonlijk aanbod. Ik verneem graag van je of je het fijn vindt dat we je even bellen hierover.

Groet,
Mike, Eneco

Beste Mike,
Ik zou het ook fijn vinden als ENECO contact zoekt voor een persoonlijk aanbod. Je mag mij hierover bellen.

groet
Marc
Reputatie 4
Badge +1
Prima, dat doen we graag. Wil je mij via een privebericht het nummer doorgeven waarop we je kunnen bereiken?

Groet,
Mike

Reageer