3 fasen stroom | Eneco Community
beantwoord

3 fasen stroom

• 31 mei 2018
  • 3 reacties
  • 1682 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Energiekeling (level 11)
  • 31 reacties
Goedeavond,

Ik heb via stedin een aanvraag ingediend voor een wijziging van 1x25 ampere naar 3x25 ampere. Ik snap dat hier aansluitkosten voor betaald moet worden.
Gaat er voor mij qua tarieven bij Eneco ook prijzen veranderen? Vastrecht, transportkosten etc.
icon

Beste antwoord door Rodney 1 juni 2018, 08:50

Hi @frashes,

Bedankt voor jouw bericht, goed om even na te vragen inderdaad. De tarieven waar hierbij sprake van is, worden berekend namens jouw netbeheerder. Wij brengen deze namens hen in rekening.

Omdat de wijziging in capaciteit die je voor ogen hebt in dezelfde prijsklasse blijft, zullen de kosten gelijk blijven. Hier kun je dat ook terugvinden.
Bekijk origineel

3 Reacties

Vanaf 2011 is in nieuwe huizen 3x25 de standaard.
Dus Eneco gaat volgens mij geen extra kosten in rekening brengen.
Reputatie 5
Badge +3
Hi @frashes,

Bedankt voor jouw bericht, goed om even na te vragen inderdaad. De tarieven waar hierbij sprake van is, worden berekend namens jouw netbeheerder. Wij brengen deze namens hen in rekening.

Omdat de wijziging in capaciteit die je voor ogen hebt in dezelfde prijsklasse blijft, zullen de kosten gelijk blijven. Hier kun je dat ook terugvinden.
Reputatie 1
Badge +1
Ah, dat wilde ik horen! Ik wist inderdaad al dat het tegenwoordig standaard is, maar wist niet zeker of ik dan meer ging betalen.
Bedankt voor jullie feedback!!

Reageer