Zou graag nieuw aanbod contract 2020 willen ontvangen | Eneco Community
beantwoord

Zou graag nieuw aanbod contract 2020 willen ontvangen

• 17 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 157 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 7 reacties

Ons 1 jarig contract loopt eind dit jaar af. Zie overal scherpe tarieven. Benieuwd wat jullie nieuw aanbod voor een 1 jarig, zelfde als ons huidige contract, is. Graag een beter aanbod als verlengen via Mijn Eneco. Vr. groeten, A Wapperom

icon

Beste antwoord door Audrey 17 oktober 2019, 13:04

@Tonell 

Bedankt voor jouw snelle reactie! Ik zorg ervoor dat we zo snel mogelijk contact met je opnemen om dit voor je in orde te maken.

Groet, Audrey

Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ons 1 jarig contract loopt eind dit jaar af. Zie overal scherpe tarieven. Benieuwd wat jullie nieuw aanbod voor een 1 jarig, zelfde als ons huidige contract, is. Graag een beter aanbod als verlengen via Mijn Eneco. Vr. groeten, A Wapperom

Hallo @Tonell,

Wat leuk om te lezen dat je een nieuw aanbod van ons wilt ontvangen. Dit laten we natuurlijk niet aan ons neus voorbij gaan. Wil je het klantnummer bijwerken in jouw profiel? Op deze manier kunnen we de mogelijkheden bekijken voor een nieuw aanbod. Als je dit gedaan hebt, kun je mij via dit topic weer een seintje geven.

Groet, Audrey

Heb mijn klantennummer bijgewerkt. Gr A Wapperom

Reputatie 5
Badge +3

@Tonell 

Bedankt voor jouw snelle reactie! Ik zorg ervoor dat we zo snel mogelijk contact met je opnemen om dit voor je in orde te maken.

Groet, Audrey

Zou het aanbod heel graag per mail ontvangen. @audrey Vr. gr 

Reputatie 5
Badge +3

Zou het aanbod heel graag per mail ontvangen. @audrey Vr. gr 

Hoi @Tonell,

Oei dat wordt lastig. De afdeling die contact met je opneemt kan dit alleen telefonisch. Je kunt wel eventueel in dit gesprek aangeven of het aanbod ook per e-mail gestuurd kan worden. Ik durf alleen niet te zeggen of dit mogelijk is. Weet je zo voldoende?

Groet, Audrey

Vorig jaar ook gewoon via mail gekregen. Alleen dan is het voor mij overzichtelijk, en zou ik er mee akkoord kunnen gaan. @Audrey  Vr. gr

Reputatie 5
Badge +3

Vorig jaar ook gewoon via mail gekregen. Alleen dan is het voor mij overzichtelijk, en zou ik er mee akkoord kunnen gaan.@Audrey  Vr. gr

@Tonell 

Bedankt voor je reactie. Inderdaad was dit vorig jaar mogelijk, maar op dit moment wordt het aanbod op een andere wijze gedaan. Wil je dit telefonisch vragen aan de collega die contact met je opneemt?

Groet, Audrey

Doe ik.. Bedankt! 

Reageer