Zomaar contract wijziging | Eneco Community

Zomaar contract wijziging

• 4 januari 2016
  • 9 reacties
  • 422 Bekeken

meer dan 25 jaar klant, meer dan 6 jaar lang OH contract van ketel all in , gebeld dat er ieder jaar teveel berekend wordt, afgelopen jaar opeens als contract top+ berekend. Nu bij onderhoud krijg ik opeens eens een materialen facturen zonder enige reactie contract opgeheven, naar basis contract gezet . kijk in in mijn gegevens staat hij nog in Top+. Zou een creditnota krijgen niet gekregen, zou de voorwaardens krijgen niet gekregen . Wordt je zo als trouwe klant behandeld?

9 Reacties

Reputatie 1
Badge
Hallo, ik zie hier je berichtje van 25 dagen geleden, maar geen enkele reactie. Ben jij nu afdoende geholpen door Eneco?
nee helaas niet , ben af gestoffeerd met een luttig antwoordje en zoek het maar uit.
Reputatie 7
Badge +7
nee helaas niet , ben af gestoffeerd met een luttig antwoordje en zoek het maar uit.

en wat was dat antwoordje dan ?

een moderator zal maandag wel op je vraag reageren.
zo niet dan mag je zeker na zo,n lange tijd , na je eerste bericht.
een pb sturen aan 1 van de moderators.
Wat een rare gang van zaken is dat hier.
Volgens mij doet een moderator er goed aan om deze klant alsnog een afdoende antwoord te geven.
Want voor een creditnota staat 4 weken en die zijn ook om.
Valt deze klant nu niet tussen wal en schip?
ja klopt helemaal , en blijkbaar is het nog steeds moeilijk , gisteren geen telefoon gehad.
Het is erg makkelijk een nieuwe klant aan te trekken maar een vaste klant (25 jaar ) is erg denk moeilijk om te behouden . We nemen dit jaar een nieuwe ketel ga dan ook maar shoppen voor een nieuwe energieleverancier
Ik kan me die gedachte wel begrijpen ja.............
Reputatie 7
Badge +6
@A.J. van Zanten

Excuses we hebben je eerste bericht over het hoofd gezien. Ik stuur het door naar onze installatiebedrijven, ik vraag hen om met spoed hier naar te kijken.
Ben terug gebeld , helaas heeft de jongen de helft van het probleem maar mee gekregen en kon mij alsnog niet mijn problemen oplossen. 3 maal is scheepsrecht hoop dat het nu wel netjes wordt opgelost. Creditnota heeft ook meer dan een maand geduurd , geduld wordt aardig op de proef gesteld
Reputatie 7
Badge +6
@A.J. van Zanten,

Balen dat je niet direct goed geholpen bent nadat we je gisteren hebben gebeld. 3 keer is inderdaad scheepsrecht dus het komt vast goed! Alleen wel erg spijtig dat het zo allemaal is verlopen, dat hadden we natuurlijk heel anders moeten aanpakken vanaf het begin. Helaas is het niet meer terug te draaien, maar we doen ons best om je alsnog goed te helpen.

Reageer