Wijziging abonnement maar alleen gas is gewijzigd | Eneco Community
beantwoord

Wijziging abonnement maar alleen gas is gewijzigd

• 11 maart 2014
  • 6 reacties
  • 285 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 2 reacties
Beste Eneco medewerker,

Ik heb mijn contract bij eneco opgezged en toegezegd de boete te betalen en tevens een nieuw contract afgesloten. Hier ging is mis mee, maar dit was volgens Jock oosterveer (?) geregeld. \

Echter is dit alleen voor het gas goed gegaan, het contract voor electriciteit loopt nog steeds tot april 2015 met de hoge tarieven. terwijl het contract voor gas tot 1-1-2015 loopt.

Is dit normaal dat dit niet tegelijk wordt geregeld?

Groeten,

Steven
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 12 maart 2014, 13:47

Beste steef, hartelijk bedankt voor je bericht. Ik heb het een en ander uitgezocht en bij het bekrachtigen van je contract voor elektriciteit is het inderdaad niet goed gelopen. Mijn excuses hiervoor. Inmiddels hebben we ook je overeenkomst van elektriciteit gewijzigd en loopt deze gelijk met je gasovereenkomst. Groet Martijn
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Steef, beter is om geen volledige namen te noemen op het forum.

Zie ook de huisregels
Reputatie 7
Badge +7
Beste Eneco medewerker,

Ik heb mijn contract bij eneco opgezged en toegezegd de boete te betalen en tevens een nieuw contract afgesloten. Hier ging is mis mee, maar dit was volgens Jock oosterveer (?) geregeld. \

Echter is dit alleen voor het gas goed gegaan, het contract voor electriciteit loopt nog steeds tot april 2015 met de hoge tarieven. terwijl het contract voor gas tot 1-1-2015 loopt.

Is dit normaal dat dit niet tegelijk wordt geregeld?

Groeten,

Steven

Dan had je waarschijnelijk 2 verschillende contracten lopen , met verschillende afloop datum,s😕
Nee, was een abonnement, afgesloten toen ik hierheen was verhuisd. 
Reputatie 7
Badge +7
Nee, was een abonnement, afgesloten toen ik hierheen was verhuisd. 

dan zal een moderator het een en ander moeten rechttrekken en is het ergens verkeerd gegaan.
Reputatie 4
Badge
Beste steef, hartelijk bedankt voor je bericht. Ik heb het een en ander uitgezocht en bij het bekrachtigen van je contract voor elektriciteit is het inderdaad niet goed gelopen. Mijn excuses hiervoor. Inmiddels hebben we ook je overeenkomst van elektriciteit gewijzigd en loopt deze gelijk met je gasovereenkomst. Groet Martijn
Dank hiervoor.  Hoop dat ik het snel terug zal zien in mijn eneco.

Reageer