Wat voor contract heb ik? | Eneco Community

Wat voor contract heb ik?

Kunt u aangeven wat voor energiecontract ik heb? In mijn Eneco.nl staat geen einddatum, betekent dit dat ik een contract voor onbepaalde tijd heb dat dus opzegbaar is
zonder boete?

3 Reacties

Hoi Esther,

Als je kijkt bij je Producten bij bv Gas, dan zal daar staan "variabel"

Dan heb je dus een variabel contract zonder eind datum en kan je op elk moment overstappen of een nieuw contract afsluiten; uiteraard zonder boete.
Bedankt! Er staat idd variabel. Heb een mooi aanbod gekregen van een andere leverancier. Al heel lang klant bij Eneco maar nog nooit een mooie deal gekregen. Tijd om zelf in actie te komen.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @E.V.W. Brouwer,

Bedankt voor het stellen van jouw vraag. Ik zie dat je inderdaad al jaren klant van Eneco bent, en dat met een variabele overeenkomst. Het is zeker de moeite waard hiervoor andere opties te bespreken, helemaal als je kunt schermen met een mooi aanbod van de concurrentie. 😉 Je kunt dit voorleggen aan mijn collega's die je graag een tegenbod doen. Zij zijn bereikbaar via ons gratis nummer 0800 550 35 50.

Groet,

Rodney

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen