beantwoord

Wanneer verleng ik mijn contract?

Reputatie 1
Badge
  • Energiekeling (level 11)
  • 24 reacties
Goedemiddag lezers,

Mijn contract loopt bij een collega leverancier van Eneco tot Februari 2019 en ik krijg aanbiedingen om nu al over te stappen.
Nu wil ik graag over naar Eneco maar kunnen we beter nu over vanwege de prijsverhoging die er in Januari 2019 aan zit te komen of maakt dit niet zoveel uit ?

We willen ook graag voor een aantal jaren vaste leveringsprijzen van gas en elektriciteit.

Ben benieuwd naar de meningen hierover,
Groet, Dwaas
icon

Beste antwoord door Brandje 5 december 2018, 14:46

Inderdaad per 1 januari 2019 gaan de kale energieprijzen weer omhoog.
Ik zou dus zeker nu niet wachten en meteen weer vastleggen, maar als je dat eerder doet komt er dus wellicht een boete.
Dus als je wilt overstappen naar Eneco dan is van belang of Eneco de vermoedelijke opzegboete wil vergoeden.
Op het forum worden door Eneco verder geen prijzen of contracten besproken; ik zou dus 088 895 59 55 bellen.

Bekijk origineel

7 Reacties

Inderdaad per 1 januari 2019 gaan de kale energieprijzen weer omhoog.
Ik zou dus zeker nu niet wachten en meteen weer vastleggen, maar als je dat eerder doet komt er dus wellicht een boete.
Dus als je wilt overstappen naar Eneco dan is van belang of Eneco de vermoedelijke opzegboete wil vergoeden.
Op het forum worden door Eneco verder geen prijzen of contracten besproken; ik zou dus 088 895 59 55 bellen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag @dwaas (overigens niet persoonlijk bedoeld! :P),

Het is inderdaad het meest voordeligst om dit jaar nog je contract vast te leggen. Als je hier onze hulp bij kan gebruiken, dan lezen wij het graag terug!

Groet, Denise
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor de antwoorden op mijn vraag en @DeniseMR hier kan en wil ik wel hulp bij

Alvast bedankt, Dwaas (zo dwaas is het toch niet 😉 )
Reputatie 7
Badge +4
@dwaas

Gaan we regelen! Is het een idee als onze klantadviseurs hiervoor telefonisch contact met jou opnemen?
Reputatie 1
Badge
@DeniseMR,

Graag !
Zijn onze gegevens bekend ? Zo niet via PM ?
Reputatie 1
Badge
We hebben nog geen contact gehad DeniseMR, is er iets mis gegaan of hebben jullie het gewoon lekker druk ?
Reputatie 7
Badge +4
@dwaas

Het is op dit moment topdrukte, maar we doen ons best om zo snel mogelijk aan alle terugbel verzoeken te voldoen! Wil je deze wachtrij voor zijn, dan kan je ook altijd zelf even bellen naar 088 - 8 955 955 (gebruikelijke belkosten).

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen