Wanneer kriijg ik een aanbod voor de verlenging van mijn contract? | Eneco Community
beantwoord

Wanneer kriijg ik een aanbod voor de verlenging van mijn contract?

• 19 november 2018
  • 7 reacties
  • 668 Bekeken

Mijn contract loopt op 06-01-2019 af!
Tot nu heb ik nog geen verlengingsaanbod gekregen!

MvG
Frank
icon

Beste antwoord door Rodney 20 november 2018, 09:29

Hi @Frank 67,

Welkom op het forum en goed dat je dit navraagt! Binnen drie maanden voor de einddatum van jouw overeenkomst, ontvang je van ons een verlengaanbod. Je kunt deze dus de komende weken tegemoet zien.

Je hoeft dit uiteraard niet af te wachten. Wanneer je graag nu al de mogelijkheden bespreekt, raad ik je aan contact op te nemen met onze adviseurs.

Je kunt hen bereiken via 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @Frank 67,

Welkom op het forum en goed dat je dit navraagt! Binnen drie maanden voor de einddatum van jouw overeenkomst, ontvang je van ons een verlengaanbod. Je kunt deze dus de komende weken tegemoet zien.

Je hoeft dit uiteraard niet af te wachten. Wanneer je graag nu al de mogelijkheden bespreekt, raad ik je aan contact op te nemen met onze adviseurs.

Je kunt hen bereiken via 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).
Tot nu heb ik nog geen aanbod gekregen, en over 1maand loopt mijn contract af.🙄
Dan moet ik maar op zoek van andere leverancier's een aanbod aanvragen!
Reputatie 5
Badge +3
Tot nu heb ik nog geen aanbod gekregen, en over 1maand loopt mijn contract af.🙄
Dan moet ik maar op zoek van andere leverancier's een aanbod aanvragen!

Heb je ook gebruik gemaakt van de mogelijkheid om met ons te bellen?
Natuurlijk niet!
Jullie maken ermee reclame dat de klant drie maanden voor einde van het contract een aanbod krijgt!
Ik wist niet dat jullie klanten een geselecteerde gezelschap zijn, en de klant achteraan bellen moeten voor een contractaanbod.
Reputatie 2
Badge
Of bij Eneco www.energie-aanbiedingen.com/energie-aanbieding/eneco/garantieprijs-cashback opnieuw een contract afsluiten en een premie van 200,= euro krijgen.

Van de week heb ik deze aanbieding ingevuld en gisteren het contract digitaal ontvangen. Naast de premie van 200,= euro zijn ook de leveringstarieven van stroom en gas ongeveer 5% lager (in vergelijk met de nieuwe tarieven 2019 uit de brief van Eneco van 1 december j.l.)
Hoi Frank,

Ook ik kon onlangs verlengen en heb veel informatie gevonden op deze pagina; https://goedkopeenergieengas.nl/eneco-verlengen/

Aangezien ik tevreden ben met Eneco heb ik via de klantenservice verlengt. Hadden een mooi aanbod voor mij. Kon vast ergens iets goedkoper maar ik voel mij hier prettig bij.

Succes!
Frank wilde zelf niet bellen, maar wel (eventueel) overstappen.
Ik zou adviseren ga kijken bij GasLicht.com, maar voor de de ts zal het verder niet meer van belang zijn, gezien de ouderdom van zijn topic😉

Reageer