Waarom krijg ik een beter verlengingsvoorstel via een vergelijkingssite? | Eneco Community
beantwoord

Waarom krijg ik een beter verlengingsvoorstel via een vergelijkingssite?

• 12 december 2018
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Hallo,

Ik heb een verlengingsvoorstel van jullie gehad.

Hierbij vind ik het raar dat er geen tarieven vermeld worden, alleen een maandbedrag.
Waar vind ik de opbouw van het bedrag?

Maar wat mij het meest opvalt is dat ik beter via een vergelijkingssite bij jullie kan verlengen, dan krijg ik een verlengpremie van 105 euro en een cadeaubon van 20 voor een kledingwinkel.
Hoe zit dit?

Mvg,
M
icon

Beste antwoord door Rodney 17 december 2018, 15:17

Hi @MrM,

Bedankt voor het stellen van jouw vraag. Ons aanbod verschilt per moment en kanaal. Aan de klant daarop de keuze te maken die hem of haar het beste past.

Zo heeft de één de laagste prijs als voorkeur maar kan dat voor een ander duurzaamheid als uitgangspunt zijn.

Zoals collega Erica in het andere topic ook al aanraadde, voor een aanbod op maat staan onze adviseurs voor je klaar. Je bereikt hen rechtstreeks via 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).
Bekijk origineel

3 Reacties

Hallo,

Ik heb een verlengingsvoorstel van jullie gehad.

Hierbij vind ik het raar dat er geen tarieven vermeld worden, alleen een maandbedrag.
Waar vind ik de opbouw van het bedrag?

Hoi @MrM
Kijk er eens na op de wijze die @Erica aangeeft:

https://forum.eneco.nl/energiecontract-132/onduidelijkheid-over-de-tarieven-bij-verlenging-contract-20076#post206713
Hey Brandje,

Bedankt voor je reactie. Deze beantwoordt idd een deel van mijn vraag.

Ben benieuwd of Eneco ook nog reageert, ben ook wel benieuwd naar hun reactie, met name over de verleng premie.

Inmiddels ook een goede aanbieding van Nuon, dus wacht nog even en stap anders vh weekend over.

Mvg,
M
Reputatie 5
Badge +3
Hi @MrM,

Bedankt voor het stellen van jouw vraag. Ons aanbod verschilt per moment en kanaal. Aan de klant daarop de keuze te maken die hem of haar het beste past.

Zo heeft de één de laagste prijs als voorkeur maar kan dat voor een ander duurzaamheid als uitgangspunt zijn.

Zoals collega Erica in het andere topic ook al aanraadde, voor een aanbod op maat staan onze adviseurs voor je klaar. Je bereikt hen rechtstreeks via 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).

Reageer