Waarom is mijn elektriciteitslevering geannuleerd? | Eneco Community
vraag

Waarom is mijn elektriciteitslevering geannuleerd?

• 12 november 2018
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Hallo,

op 17-10-2018 sloot ik bij jullie een overkomst af voor gas en elektra. Op een of andere duistere manier kreeg ik op 02-11-2018 een eindafrekening. Wat blijkt: jullie hebben de elektralevering stopgezet.

Gas loopt nu nog. Vele malen gebeld, geen opvolging, gevolg: netbeheerder wil morgen 12-11-2018 mij afsluiten.

Wat gaat er nu zo ongelooflijk mis aan jullie kant? Ik zit midden in een verbouwing dus als de aannemer het werk moet staken door jullie zijn de gevolgen zeer groot.

Graag met grootste spoed oplossen en mij berichten.

Contractnummer ********

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi @O. Albers,

Bedankt voor jouw bericht, erg frustrerend dat jouw aanvraag voor stroom om onduidelijke redenen is beëindigd na de start van levering. Ik zie dat je hier op 5 november onlangs ook telefonisch contact over hebt gehad.

Mijn collega heeft naar aanleiding hiervan een verzoek ingediend de levering voor stroom te hervatten dan wel de (onterechte) beëindiging te herstellen.

Helaas zie ik op dit moment niet terug dat de stroomlevering hervat is. Mijn advies op dit moment, met het oog op de nakende afsluiting van de netbeheerder, is de afhandeling van dit verzoek niet af te wachten. Beter is om de overeenkomst voor stroom opnieuw aan te vragen zodat hiermee in elk geval de afsluiting van de baan is. Je kunt dit het beste telefonisch in orde maken via onze verkoopadviseurs op 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).

Met het oog op jouw privacy heb ik jouw klantnummer op deze openbare plek verborgen in jouw bericht.

Reageer