Waarom geen korting bij verlenging van contract, maar een nieuwe klant wel? | Eneco Community
beantwoord

Waarom geen korting bij verlenging van contract, maar een nieuwe klant wel?

• 18 november 2017
  • 16 reacties
  • 1809 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Waarom geen korting bij het verlengen van een contract,maar wel een nieuwe klant
icon

Beste antwoord door SabrinaM 20 november 2017, 15:43

@ E. Hobo,

Hartelijk dank voor je bericht. Voor een aanbod op maat kan ik ervoor zorgen dat je wordt gebeld door één van mijn collega's van de klantenservice. Ze kijken dan samen met je naar de mogelijkheden. Laat je ons weten wat je hiervan vindt?
Bekijk origineel

16 Reacties

Reputatie 3
@ E. Hobo,

Hartelijk dank voor je bericht. Voor een aanbod op maat kan ik ervoor zorgen dat je wordt gebeld door één van mijn collega's van de klantenservice. Ze kijken dan samen met je naar de mogelijkheden. Laat je ons weten wat je hiervan vindt?
Ben ik ook wel benieuwd naar.. 3 jaar klant geweest en tevreden, en erg enthousiast over Toon, maar het gras aan de andere kant lokt toch ook wel.. Is er een aanbieding die ons over kan halen? Bijvoorbeeld, slimme rookmelders gratis bij verlengen?
Zelfde vraag hier van een trouwe klant (nog uit de PUEM tijd!)
Gewoon eens rond kijken op vergelijkings sites bv
Gas en Licht.
Reputatie 3
@ M.K.M. Veen,

Bedankt voor jouw bericht. Natuurlijk waarderen we ook onze trouwe klanten! Sta je open voor een gesprek met een klantadviseur? IDan zorg ik ervoor dat er binnen twee dagen contact met je wordt opgenomen.
Reputatie 5
Badge +3
Hai @J.K. Bok,

Vragen staat natuurlijk vrij! We bieden via dit kanaal geen contracten en bijbehorende extra's aan maar ik help je graag op weg. Sta je open voor contact met één van onze verkoopadviseurs, zij doen je graag een aanbod op maat. Dit kan zowel telefonisch als per e-mail. Ik verneem graag waar jou voorkeur naar uit gaat, alvast bedankt!

Groet,

Rodney
Hai @J.K. Bok,

Vragen staat natuurlijk vrij! We bieden via dit kanaal geen contracten en bijbehorende extra's aan maar ik help je graag op weg. Sta je open voor contact met één van onze verkoopadviseurs, zij doen je graag een aanbod op maat. Dit kan zowel telefonisch als per e-mail. Ik verneem graag waar jou voorkeur naar uit gaat, alvast bedankt!

Groet,

Rodney

Uiteraard, begrijpelijk. Graag ontvang ik een aanbod op maat via email op eajeuring@hotmail.com , ben telefonisch slecht bereikbaar de komende tijd.
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb een verzoek voor je uitgezet JK Bok. Naar mijn verwachting heb je binnen een werkdag of twee een e-mail met een aanbod.

Fijne dag voor nu!

Groet, Vincent
Is goed hoor het wel,alleen id avond bellen
@ E. Hobo,

is goed hoor het wel,alleen id avond bellen
Reputatie 7
Badge +4
@E. Hobo

Op het moment is het voor ons niet mogelijk om 's avonds terug te bellen. Kan dit ook overdag op bepaalde dagen of momenten?

Groet, Denise
Goededag,

Februari 2018 loopt mijn meerjarig contract af bij Eneco, momenteel ben ik me aan orrienteren op markt met energie leveranciers , mede door de soms hoge welkomst premies e.d.
Nu 2 prachtige aanbiedingen liggen , graag zou ik ook van Eneco via email ( kees.riedijk@gmail.com) een aanbieding ontvangen van het totale plaatje , het opgegeven verbruik bij mijn aanvragen is : gas 1300 m3 ..elektra 3000. Geen dubbeltarief.
Zodra ook Eneco binnen is kan ik op mn gemak een duidelijk controle uitvoeren waarna ik beslissing ga nemen.
Ben al sinds mn hele leven klant van GEB...nu Eneco geweest.

Mvrg. Hopen op goede offerte
Kees riedijk.
Reputatie 5
Badge +5
@fam.Riedijk

Bedankt voor je bericht. Uiteraard zien we je niet graag gaan als klant, zeker niet na zo'n lange tijd. Ik heb jouw verzoek neergelegd bij onze afdeling Klant Advies. Vanuit daar zal je binnen 48 uur een e-mail ontvangen met daarin een aanbod.

Hopelijk mogen we je nog even bij ons houden!

Groet, Erica
Ook hier een trouw Eneco lid, reeds al meer dan 14 jaar.
Ik ben rond aan het kijken en heb verscheidene gunstige aanbieders benaderd waar ik een offerte van krijg, zeker omdat ik nu neen contract heb met variabele leveringskosten. ( omdat mijn huidige contract dit jaar is afgelopen )

Graag een passend en concurrerend voorstel, gebaseerd op 4500 kWh stroom en 1250 m3 gas. Geen dubbel tarief.
Voorstel in beginsel via e-mail, mijn werkgever kan alle privé-telefoontjes die ik van de aanbieders krijg niet meer waarderen. :-)

Vriendelijk dank voor uw inzet.
Reputatie 5
Badge +5
@M. Pronk

Dat al al weer heel wat jaren! Jouw verzoek heb ik doorgestuurd aan mijn collega's van de afdeling Klant Advies. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een aanbod via e-mail.

Het zou fijn zijn wanneer je besluit gebruik te maken van ons voorstel! :)

Groet, Erica

Reageer