Waar kan ik einde contract inzien | Eneco Community
beantwoord

Waar kan ik einde contract inzien

Ik vraag me af waar ik in Mijn Eneco kan zien tot wanneer mijn contract loopt. Kan iemand mij hiermee helpen? Dank alvast.
icon

Beste antwoord door Audrey 14 februari 2019, 10:14

Paul1978 wrote:

Hoi Ton, ik had een jaarcontract, maar ik weet niet wanneer dat eindigt. Dat kan ik nergens zien lijkt het.

Hoi @Paul1978,

Goed dat je dit bij ons checkt. Jouw vast contract is op 22 december 2018 omgezet naar een variabel contract voor onbepaalde tijd. Hierdoor zie je geen einddatum. Dus het klopt wat @Brandje aangeeft. Kom je hiermee uit de voeten?

Groet, Audrey

Bekijk origineel

6 Reacties

Hoi Paul,

Heb je soms een variabel contract?
Dasr zit geen eind datum op; het is foolopend; je kan dan per dag opzeggen/overstappen/nieuw vast contract afsluiten
Hoi Ton, ik had een jaarcontract, maar ik weet niet wanneer dat eindigt. Dat kan ik nergens zien lijkt het.
Aii Paul,
Dat heb je wel degelijk een einddatum.
Kijk even bij Mijn Eneco of de App bij Mijn Producten daar moet de begin- en eind-datum staan.
Reputatie 5
Badge +3
Paul1978 wrote:

Hoi @Paul1978,

Goed dat je dit bij ons checkt. Jouw vast contract is op 22 december 2018 omgezet naar een variabel contract voor onbepaalde tijd. Hierdoor zie je geen einddatum. Dus het klopt wat @Brandje aangeeft. Kom je hiermee uit de voeten?

Groet, Audrey
En als je een variabel contract voor onbepaalde tijd hebt ben je neem ik aan ook geen opzegvergoeding verschuldigd als je naar een andere leverancier overstapt?

gr,
Cecilia
C.J. den Otter wrote:

En als je een variabel contract voor onbepaalde tijd hebt ben je neem ik aan ook geen opzegvergoeding verschuldigd als je naar een andere leverancier overstapt?

gr,
Cecilia

Uiteraard, want je kan overstappen wanneer je maar wilt en dus boetevrij.
Een boetebeding bij voortijdig overstappen geldt alleen bij vaste contracten met een einddatum.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen