Vraag over contract | Eneco Community
beantwoord

Vraag over contract

• 7 november 2018
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Beste Eneco,

Ik ben bestaande klant heb een vraag over mijn contract. Ik zou hier graag een prive bericht over sturen.
In onderstaand topic werd mij aangeraden om daarvoor een nieuw topic te openen.
https://forum.eneco.nl/over-eneco-96/email-sturen-16778/

Vriendelijke groet van,
Maarten
icon

Beste antwoord door DeniseMR 7 november 2018, 14:45

Dag @maartenthoen,

Welkom op de Eneco Community! Dit is een plek bestemd voor het openbaar delen van vragen en informatie. Dat betekent dat het niet gebruikelijk is dat wij middels privéberichten met een een forumlid communiceren, tenzij wij hier expliciet om vragen of zelf het gesprek in gang zetten.

Ik raad je daarom aan je vraag te stellen in dit topic of hiervoor een nieuw topic te openen. Mocht jeje vraag in alle privacy willen stellen, dan kan dit online via Facebook, Twitter, WhatsApp (06 13 22 06 00) of de Eneco-App. Telefonisch zijn wij te bereiken op 088 - 8 955 955 (gebruikelijke belkosten).

Groet, Denise
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +5
Dag @maartenthoen,

Welkom op de Eneco Community! Dit is een plek bestemd voor het openbaar delen van vragen en informatie. Dat betekent dat het niet gebruikelijk is dat wij middels privéberichten met een een forumlid communiceren, tenzij wij hier expliciet om vragen of zelf het gesprek in gang zetten.

Ik raad je daarom aan je vraag te stellen in dit topic of hiervoor een nieuw topic te openen. Mocht jeje vraag in alle privacy willen stellen, dan kan dit online via Facebook, Twitter, WhatsApp (06 13 22 06 00) of de Eneco-App. Telefonisch zijn wij te bereiken op 088 - 8 955 955 (gebruikelijke belkosten).

Groet, Denise

Reageer