Voorwaarden nieuwe klant Eneco | Eneco Community
vraag

Voorwaarden nieuwe klant Eneco

Hallo,

Nieuwe klanten van Eneco krijgen een beter aanbod dan bestaande klanten.

Hoe lang moet je geen klant van Eneco zijn geweest om weer als nieuwe klant te worden beschouwd door Eneco?

Graag tot horens!

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
MichielR wrote:

Hallo,

Nieuwe klanten van Eneco krijgen een beter aanbod dan bestaande klanten.

Hoe lang moet je geen klant van Eneco zijn geweest om weer als nieuwe klant te worden beschouwd door Eneco?

Graag tot horens!

als je het betere aanbod voor nieuwe klanten weet , dan kun je er over proberen te onderhandelen.
als bestaande klant.
wie weet .
Reputatie 6
Badge +1
Hallo MichielR, welkom op het Forum.

Uw vraag kan niet zomaar beandwoord worden omdat aan iedere actie ook zogehete actie voorwaarde zitten. In de actievoorwaarde staat meestal een clausule opgenomen hoe lang men geen klant moet zijn geweest om gebruik te maken van de actie.

Echter zijn bestaande klanten bij Eneco even veel waard als nieuwe klanten, al ligt de focus idd meet op het werven van nieuwe klanten. Om toch bestaande klanten tegemoet te komen loopt er nu de actie gratis Toon en instalatie bij het afsluiten van een 4 jarig contract. Dit geld zowel voor nieuwe alf bestaande klanten.
En natuurlijk kun je Eneco bellen om een prijscheck te laten uitvoeren ofdat je bij hun nog wel goed zit tegenover een aanbieding bij een concurent. wie weet kun jij en Eneco op deze manier nader tot elkaar komen en besluit je dan om klant te blijven.
Reputatie 4
Badge
jvp wrote:

Om toch bestaande klanten tegemoet te komen loopt er nu de actie gratis Toon en instalatie bij het afsluiten van een 4 jarig contract.

Dit klint misschien als een tegemoetkoming, maar is het natuurlijk niet. Je sluit tenslotte wel een 4 jarig contract af, net als de niet klant.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo MichielR

Dank voor je bericht! We doen niet alleen bestaande klanten maar ook nieuwe klanten graag een scherp aanbod. Ook voor jou als vaste klant, stellen we graag een mooi aanbod samen. Vind je het goed dat we je hier even over bellen?

Groet,
Mike
Reputatie 6
Badge +1
Toontjelager wrote:

Dit klint misschien als een tegemoetkoming, maar is het natuurlijk niet. Je sluit tenslotte wel een 4 jarig contract af, net als de niet klant.

Ja oke, maar je hebt nu als bestaande klant dezelfde actie mogelikheid als een nieuwe klant. Echter weet jij net zo goed als ik ( en dat blijkt weer uit de reactie van Mike ) dat er altijd ruimte is bij Eneco voor ondehandeling. Echter moet je die wel zelf opzoeken en benutten 
Badge
Tja, ik heb ook sinds kort ontdekt dat trouwe klanten slecht behandeld worden (want meer betalen). Ook bij kranten is dat zo. Ben daarom begonnen om abonnementen te wisselen om zo een goed contract te krijgen. Werkt prima, kranten zijn weer blij met mij als lezer. Ik ga datzelfde nu ook doen met energieleveranciers.
Ben al heeeeeeeel erg lang klant bij eneco, maar heb nu ook gemerkt dat ik voor dezelfde leveringen meer betaal. De toon-gift is volgens mij nutteloos (ik weet precies wat ik verbruik en noteer dit wekelijks sinds 35 jaar) en een contract voor vier jaar is in deze tijd van schommeling in energieprijs niet zinvol.
Jammer, dat ik nu ook op het energievlak tijd moet besteden aan onderhandelen, maar ja, vast klanten hebben een streepje na 😠

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen