Verschillende klantnummers | Eneco Community

Verschillende klantnummers

• 9 oktober 2018
  • 21 reacties
  • 346 Bekeken

Mijn klantnummer is [Verwijderd]
Nu krijg ik een contract aanbieding onder contractnummer [Verwijderd].
Hoe kan dat en wat is nu juist.
[Verwijderd]

21 Reacties

Reputatie 7
Badge +9
Klantnummer zo openbaar zetten is niet verstandig, eveneens voor jou 06 nummer, dit ivm dat dit een openbaar forum is... je kan je klantnummer in je profiel veilig opslaan.. Dit kan hier
Als dit is ingevuld, kunnen de moderators jou sneller van dienst zijn, en je beter helpen. Klantnummer is alleen zichtbaar voor jou, en Eneco medewerkers.
Reputatie 6
Badge +2
Goedemiddag @E.J. Heystek,

Welkom op de Community van Eneco.

Ik heb jouw klantnummers en telefoonnummer verwijderd, dit in verband met je privacy.

Volgens de gegevens zie ik dat je voor twee panden de levering hebt via Eneco.
Blijkbaar heb je op 1 van deze klantnummers een aanbod gehad.

Komt dit je bekend voor?

Groet, Vincent
goedmiddag,

ik heb een probleem met inloggen bij Eneco en Toon.
ik had eerder een Toon abo. en nu heb ik een stroom, gas en Toon Abo afgesloten.
de probleem is dat ik niet meer kan een nieuwe account aanmaken met miijn nieuwe klantnummer omdat ik sta nog geregisterd in de system met andere klantnummer(ouder).

hoe kan ik dit nou oplossen?

mvg
Eduardo Pereira
Reputatie 7
Badge +5
@Eduardo

Goed dat je het hier aangeeft. Ik ben op zoek gegaan naar je oude klantnummer, maar kan deze niet direct vinden. Kan je ook je oude klantnummer vermelden in je profiel?

Groet, Denise
Hi, ik heb net aangepast.
Staat nu als goed allebei,
Mvg.
Eduardo
Reputatie 7
Badge +5
@Eduardo

Bedankt! Ik stuur je even een privébericht omdat ik benieuwd ben naar welk e-mailadres je gebruikt en het niet de bedoeling is dat we dit in een topic plaatsen.

Groet, Denise
Reputatie 7
Badge +5
@Eduardo

Probleem opgelost! Het inloggen lukt, alleen waren je nieuwe producten (gas en stroom) nog niet zichtbaar. Deze worden in oktober toegevoegd nadat we zijn gestart met het daadwerkelijk leveren van gas en stroom.

Groet, Denise
Badge
ik had en heb 2 accounts met 2 klant nrs onder 1 e-mail adres echter het ene account had/heeft een inlognaam met hoofdletters en spaties, omdat ik dacht dat ik het fout deed heb ik de inlognaam bij eneco aangevraagt deze stuurt een mail met de juiste naam ,met hoofdletters en spaties. dus eneco kent de inlognaam wel, maar als ik wil inloggen in mijn eneco zegt eneco de inlognaam niet te kennen Waarom kan dat niet , ik kan als inlog naam alleen kleine letters gebruiken en ook geen hoofd letters en spaties dus de door eneco bekende inlognaam kan niet meer ingevoerd worden want alle spaties en hoofd letters worden weg gelaten en dan krijg je natuurlijk een heel raar lang woord wat niet herkend wordt
Reputatie 7
Badge +5
@G.H. Bleijerveld

Dat kan een stuk simpeler, bedankt voor het melden! Lukt het jou om je profiel aan te vullen met beide klantnummers? Zo kunnen wij voor je op zoek naar een oplossing.

Groet, Denise
Badge
datis juist het probleem via mijn eigen mijn eneco kan ik erin komen ,maar nergens is er een mogelijkheid te vinden om nog account toe te voegen
Badge
bij nuon kun je wel meerdere adressen/klantnmrs onder 1 inlog acount brengen het lijkt er op dat eneco zwaar achterloopt ,vandaar ook de dagelijkse storingen
Reputatie 6
Badge +2
Helaas zie ik je gegevens nog niet terug, @G.H. Bleijerveld .
Zie je kans om dit nog aan te vullen?

In de regel is het prima mogelijk meerdere accounts te hebben. Als er verschillende klantnummers zijn kan het wat ingewikkelder worden, maar dit valt op te lossen.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Groet, Vincent
Badge
mijn kntnr is *verwijderd door moderator* de inlog naam is mijn e-mail adres het andere klantnr *verwijderd door moderator* stond altijd in mijn eneco met als inlog naam.. Gerard van der Veer .. zoals eneco ook zelf aan mij opgeeft als gebruikersnaam, maar doordat eneco zo stom is om iedereen te verplichten zijn email-adres als gebruikersnaam te gebruiken werkt de 2e inlog niet meer eneco zegt zelf dat de inlognaam altijd een veilige naam moet zijn dat is natuurlijk met een e-mail adres niet zo zowel bij mijn ziggo als bij mijn nuon word ook het ook het onveilige internet adres gebruikt als VERPLICHTE gebruikers naam ,maar bij deze bedrijven kunt je wel meerdere kntnrs zetten onder dezelfde inlog naam. Helaas loopt eneco nog steeds achter met een goede digitalisering van het klanten bestand zolang als mijn eneco bestaat ging het altijd goed omdat ik ZELF de inlognaam kon bepalen nu heeft eneco een stap terug gezet want iedere klant zin eigen inlognaam is veiliger dan het e-mail adres wat je overal vandaan kan halen van iemand .als ik dus het email adres hebt van een eneco klant hoef ik daar dus alleen een wachtwoord kraker op los te laten en ik kan alles zien in mijn eneco
Badge
dus het enige wat ik wil is 2 kntnrs ieder onder een eigen gekozen inlognaam of via 1 email adres inlognaam maar dan wel net als bij nuon 2 kntntnrs of moeten deze 2 klanten maar gewoon overstappen naar nuon omdat eneco ACHTER loopt
Badge
dus Vincent N kom maar op met je oplossing
Reputatie 7
Badge +5
@G.H. Bleijerveld

Ik heb de klantnummers uit je berichten verwijderd en opgeslagen in je profiel. Vergeet niet dat dit een openbare Community is, vandaar dat wij je afraden om dit soort privacy gevoelige informatie te delen.

Zoals ik het nu begrijp wens je hetzelfde e-mailadres te gebruiken voor twee verschillende klantnummers. Dit is niet mogelijk. Je e-mailadres is gekoppeld aan Mijn Eneco, vandaar dat je deze niet kan hergebruiken. Je kan hiervoor een ander e-mailadres gebruiken of beide klantnummers laten samenvoegen door ons. Wens je gebruik te maken van de tweede optie?

Groet, Denise
Badge
vreemde reactie niemand kan iets met klanten nummers wel met e-mail adressen ik wens gebruik te maken van de tweede optie
Reputatie 7
Badge +5
@G.H. Bleijerveld

Iemand krijgt met jouw klantnummer toegang tot al jouw klantgegevens en kan bijvoorbeeld ook financiële zaken wijzigen, vandaar dat deze informatie gevoelig is.

Ik had gehoopt dat het samenvoegen van de klantnummers mogelijk zou zijn, maar dat is niet het geval. Beide adressen staan namelijk op een andere naam. Dat betekent dat wanneer je voor beide adressen een Mijn Eneco wenst, je hiervoor gebruik dient te maken van een ander e-mailadres.

Groet, Denise
Badge
ik heb slechts 1 email adres !!! , waarom staat er dan bij het inloggen in mijn eneco dan nog steeds e-mail adres of gebruikersnaam ??? terwijl je geen gebruikers naam kan invullen en waarom kan het bij een groot bedrijf als ziggo wel hebben die een beter it- bedrijf ??? of toch gewoon met zn tweeen naar nuon gaan want daar kan het wel Jammer dat eneco digitaal zo achter loopt er zijn vrijwel dagelijkse it storingen dan werkt de app niet ,dan werkt mijn eneco niet dan weer kun je het mnd bedrag niet aanpassen , er is altijd wel iets wat het niet doet
Reputatie 7
Badge +5
@G.H. Bleijerveld

We hebben ervoor gekozen om het bekende e-mailadres te koppelen aan Mijn Eneco als zijnde gebruikersnaam. Mijn Eneco blijven we verbeteren wat betekent dat het in de toekomst wellicht wel weer mogelijk wordt om een andere gebruikersnaam te gebruiken.

Groet, Denise
Badge
ik vind dat een domme keuze want ikl las op dit forem dat er klanten zijn die wel 10 aanluitingen hebben en uiteraard hebben deze ook verschillende adressen dus zelfs jullie grote klanten duperen jullie met deze domme keuze want eneco weet zelf ook wel dat er vele klanten zijn met meerdere aansluitingen

Reageer