vraag

Verschil ingangsdatum contract en mijn producten MijnEneco

Ik heb vandaag proberen uit te vogelen wanneer mijn energielevering door Eneco afloopt. Nu zie ik in mijn contract 23 januari staan als afloopdatum van het vaste contract. Echter staat bij mijn producten in MijnEneco 25 januari als laatste energie lever dag. Klopt het dan dat ik de de levering van de nieuwe energieleverancier in moet laten gaan op 26 januari of op 24?

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag @D.T. Brandt,

Je contract loopt bij ons af op 25 januari. Dat betekent dat je het contract bij je nieuwe leverancier per dezelfde datum kan laten ingaan.

Groet, Denise
DeniseMR wrote:

Dag @D.T. Brandt,

Je contract loopt bij ons af op 25 januari. Dat betekent dat je het contract bij je nieuwe leverancier per dezelfde datum kan laten ingaan.

Groet, Denise

Mijn nieuwe leverancier stuurt zojuist dat mijn Eneco contract tot 26 januari doorloopt en dat ingang per 25 januari lijdt tot vroegtijdige beëindiging van mijn contract bij Eneco. Volgens uw reactie is dat vroegtijdig beëindigen niet het geval wanneer het nieuwe contract op 25 januari ingaat. Graag hoor ik van u of mijn interpretatie juist is.

Groet, Daan
Reputatie 5
Badge +4
@D.T. Brandt goed dat je dit checkt. Jouw contract eindigt op 25 januari 2019 zoals ook aan je is bevestigd op 29 januari 2018 via e-mail. Wanneer jouw nieuwe partij adviseert het over te zetten per de 26ste is dit ook prima. Er wordt op beide data geen boete meer door ons berekend wegens contractbreuk.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen