Verlenging vast contract | Eneco Community
beantwoord

Verlenging vast contract

• 30 juni 2018
  • 4 reacties
  • 405 Bekeken

Goedendag ,

Mijn vast contract loopt 1juli 2018 af ,nu probeer ik mijn contract te verlengen maar dat lukt niet terwijl de eerste datum aangegeven wordt van 4 juli maar hij pakt om 1 of andere reden niet .Help?
icon

Beste antwoord door Danielle 2 juli 2018, 08:33

@C. van Dalsen,

Mooi dat je een nieuw contract aan wilt gaan! Ik zie nog niet dat het contract is bevestigd aangezien je aangeeft dat je niet verder komt. Je kunt anders het beste bellen met de desbetreffende afdeling op 088 - 8 955 955, dan maken we het nieuwe contract in orde!
Bekijk origineel

4 Reacties

In principe maakt dat niets uit, want ingaande 1 juli wordt dan je oude contract automatisch omgezet in een variabel contract.
Reputatie 7
Badge +6
@C. van Dalsen,

Mooi dat je een nieuw contract aan wilt gaan! Ik zie nog niet dat het contract is bevestigd aangezien je aangeeft dat je niet verder komt. Je kunt anders het beste bellen met de desbetreffende afdeling op 088 - 8 955 955, dan maken we het nieuwe contract in orde!
Mijn vaste contract liep ook af per 01-07-2018 en kwam bij verlenging niet verder omdat de eerstvolgende datum niet werd gepakt.
Vandaag gebeld met eneco maar het enige aanbod is nu een duurder contract. Jammer na 38 jaar Eneco toch maar is maar andere aanbieders kijken
Toch wel logisch, want Eneco en andere leveranciers verhogen cq verlagen halfjaarlijks altijd de energieprijzen.
Bij Eneco is dat altijd 1/7

En overstappen kan altijd gunstig zijn ivm de bonussen die geboden worden.
Dus je oriënteren hierop is een goede zaak.

Reageer