Verlenging gewenst per e-mail | Eneco Community
beantwoord

Verlenging gewenst per e-mail

• 8 juni 2019
  • 5 reacties
  • 326 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Energiekeling (level 11)
  • 80 reacties
Goede morgen ,

Mijn contract loopt 18/7 af na 3 jaar.
Ik las dat de gastarieven worden verlaagd per 1 juli, dus dat zou een meevaller zijn.

Alleen volgens mijneneco, moet ik bellen en vind ik verder in die omgeving geen nieuwe aanbieding

Maar ik zou gewoon graag een mail ontvangen met een aanbieding met daar op de prijs.
Maar ook de basis prijs excl alle kosten van netbeheer en belasting, want die ben ik overal kwijt.
Zodat ik op mijn gemak op een zondagmorgen daar eens voor kan gaan zitten en kan vergelijken met andere aanbieders.

Maar nergens vind ik ook een emailadres...of ik kijk verkeerd?

Hoe pak ik dit aan...of eneco dus?

Carla
icon

Beste antwoord door Erica 11 juni 2019, 11:32

@Carla goed dat je scherp bent op de tarieven en vraagt naar de mogelijkheden voor contractverlenging. Via deze route kunnen wij je hierin niet faciliteren. Ik adviseer je daarom om telefonisch contact op te nemen via 088 - 8 955 955 (je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten). De afdeling Klant Advies (keuze 2 in het menu) kan jou adviseren en helpen met het maken van de juiste contractkeuze.
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@Carla goed dat je scherp bent op de tarieven en vraagt naar de mogelijkheden voor contractverlenging. Via deze route kunnen wij je hierin niet faciliteren. Ik adviseer je daarom om telefonisch contact op te nemen via 088 - 8 955 955 (je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten). De afdeling Klant Advies (keuze 2 in het menu) kan jou adviseren en helpen met het maken van de juiste contractkeuze.
Reputatie 1
Badge
@Erica
Dank voor je reactie

Ik zal ze bellen of ze mij willen mailen.
Reputatie 1
Badge
@Erica
Gebeld...35 min. Eerst iemand die weinig van prijzen afwist en uiteindelijk na 25 min had ik collega met meer kennis.
Maar de prijzen wisselden best wel in het gesprek. Veel verschillende tarieven begreep ik.

Prijzen werden alleen telefonisch doorgeven en niet gemaild.

Prijzen per 1 juli vast contract nog niet bekend.
Eventueel bij dan een offerte kon deze wel doorgemaild worden.

Dus in juli mag ik weer bellen 🙄
Hoi @Carla

Gewoon vooraf even www.GasLicht.com raadplegen.
Daar kan je meteen vergelijken en je ziet de verschillende prijzen.
Ook zie je daar of er bij Eneco of andere leverancier een bonus of iets dergelijks in de aanbieding is.
Reputatie 1
Badge
@Brandje ik heb mij ook ingeschreven voor collectief. Begin juli krijg ik daar ook aanbieding van als het goed is.

Nu maar eens voorgenomen er voor te gaan zitten.
Als single ( voel mij nog steeds jong 😜) betaal ik al genoeg in mijn up.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen