Verlenging contract komen niet overeen met de aanbod | Eneco Community
vraag

Verlenging contract komen niet overeen met de aanbod

Ik heb een verlenging aanbod genomen voor €148.57 voor 3 jaar, maar de contract Eneco mij heeft gestuurd klopt niet.

De aanbod is voor €148.57 (€1782,84 per jaar), maar de contract is voor €2099,63 per jaar (rond €175 per maand)

Ik had Eneco gebeld, en naar 30min geen oplossing

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Eugene wrote:

Ik heb een verlenging aanbod genomen voor €148.57 voor 3 jaar, maar de contract Eneco mij heeft gestuurd klopt niet.

De aanbod is voor €148.57 (€1782,84 per jaar), maar de contract is voor €2099,63 per jaar (rond €175 per maand)

Ik had Eneco gebeld, en naar 30min geen oplossing

Hoi @Eugene,

Goed dat je ons hierop wijst. Allereerst dat het contract niet juist is. Om dit op de snelste manier voor je op te lossen, wil je opnieuw met ons bellen op een ander tijdstip?

Groet, Audrey
Hi,

Toen ik weer beld, verteld de persoon mij dat de contract bedrag de berekende bedrag is dat Eneco dink voor mij klopt.

Ik kan mijn maandbedrag verander, maar dan ga ik mogelijk moet extra betaal aan het end van de jaar.

Ik begrijp niet waarom Eneco een aanbod gaf wat niet klopt met de berekening....

Groet
Eugene

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen