Verlenging contract | Eneco Community
beantwoord

Verlenging contract

• 11 januari 2019
  • 10 reacties
  • 240 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 5 reacties
Ik probeer sinds 22 december mijn contract te verlenging waarbij een eenmalige korting is opgenomen van 120 euro die mij via email op 22 december is beloofd.
Op 3 januari gebeld omdat ik het contract nog niet ontvangen had daarbij werd beloofd we gaan het contract naar u toesturen. Vandaag weer gebeld en krijg te horen dat ik te laat heb gehandeld om het contract aan te vragen.
icon

Beste antwoord door Erica 11 januari 2019, 16:06

@Gerarda goed dat je je weg weet te vinden naar de Eneco Community. Jouw verhaal en de hoeveelheid contact wat hierover is geweest, verdient geen schoonheidsprijs. Sorry!

Op 22 december heeft u antwoord gekregen op uw e-mails aangaande het verlengaanbod. Mijn collega Jordy heeft u toen een en ander toegelicht over het aanbod en de daaraan verbonden voorwaarden.
Dit aanbod kon beperkt gekozen worden en enkel online aangevraagd. Op 3 januari kon dit contract inderdaad niet meer gekozen worden en vanaf dat moment is de verwarring ook ontstaan. Er is nooit akkoord gegeven op het online aanbod. Daarom is er nooit een contractbevestiging verstuurd en is er als gevolg daarvan ook geen recht op de korting van 120 euro.

Zoals in de e-mail van 22 december ook staat aangegeven is dat dit actie aanbod beperkt geldig. Wens je toch een verlengaanbod? Uiteraard anders dan eerder aangeboden. Adviseer ik je om te bellen met onze afdeling Klant Advies op het telefoonnummer 088 - 8 955 955 (je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten) na optie klantnummer is dit keuze 2 in het menu.
Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@Gerarda goed dat je je weg weet te vinden naar de Eneco Community. Jouw verhaal en de hoeveelheid contact wat hierover is geweest, verdient geen schoonheidsprijs. Sorry!

Op 22 december heeft u antwoord gekregen op uw e-mails aangaande het verlengaanbod. Mijn collega Jordy heeft u toen een en ander toegelicht over het aanbod en de daaraan verbonden voorwaarden.
Dit aanbod kon beperkt gekozen worden en enkel online aangevraagd. Op 3 januari kon dit contract inderdaad niet meer gekozen worden en vanaf dat moment is de verwarring ook ontstaan. Er is nooit akkoord gegeven op het online aanbod. Daarom is er nooit een contractbevestiging verstuurd en is er als gevolg daarvan ook geen recht op de korting van 120 euro.

Zoals in de e-mail van 22 december ook staat aangegeven is dat dit actie aanbod beperkt geldig. Wens je toch een verlengaanbod? Uiteraard anders dan eerder aangeboden. Adviseer ik je om te bellen met onze afdeling Klant Advies op het telefoonnummer 088 - 8 955 955 (je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten) na optie klantnummer is dit keuze 2 in het menu.
Ik heb het contract direct op 22 december online aangevraagd dus niet zoals je zegt pas op 3 januari.
Op 3 januari heb geïnformeerd waar mijn contract bleef.
Reputatie 5
Badge +5
@Gerarda bedankt voor je reactie. Nu begrijp ik het beter. Heb je een bevestiging gehad van het aanbod? Want deze wordt automatisch verstuurd na aangaan van het aanbod. Dat is de reden waarom op 3 januari uiteindelijk is afgewezen.
Erica, dat klopt ik heb op 22/12 om 16.37 uur een bevestigingsmail ontvangen.
Reputatie 5
Badge +5
@Gerarda kijk aan, fijn dat er een bevestiging van is. Om het alsnog voor je te regelen ontvang ik deze graag als bewijs. Dit mag je sturen naar webcare@eneco.com t.a.v. Erica.
Erica heb je mijn mail in goede orde ontvangen?
Reputatie 5
Badge +5
@Gerarda jazeker, deze heb ik goed ontvangen. Dank daarvoor en sorry dat ik je dit niet even heb laten weten tussendoor. Ik ben aan de slag gegaan voor je om te zorgen dat dit aanbod als nog in orde gemaakt wordt. Dit uiteindelijk met terugwerkende kracht 🙂 Ik laat je via deze weg weten wanneer dit is omgezet.
Erica alvast bedankt voor de moeite.
@Erica kun je me aangeven hoelang het duurt voordat ik het contract ontvang?
Reputatie 5
Badge +2
Hallo @Gerarda,

Zodra Erica meer weet komt zij hier op terug!

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen