Verlenging | Eneco Community
vraag

Verlenging

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 13 reacties
Mijn contract loopt tot 18 januari 2019.
Wanneer kan ik een nieuwe aanbieding voor een 1 jaarscontract verwachten?
Ik wil een aanbieding per mail.

17 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
WJ12 wrote:

Hoi WJ12,

Wat leuk om te lezen dat je overweegt om het contract te verlengen. Natuurlijk doen we je graag een scherp aanbod. Toch adviseer ik je wel te wachten, omdat de tarieven voor 2019 nog niet bekend zijn. Ook doen we binnen 3 maanden voor de einddatum van je nieuwe contract je een aanbod. Wil je hierop wachten?

Groet, Audrey
Ja, ik heb nog tijd. Enig idee wanneer die aanbieding komt? Ik wil ergens eind november een en ander geregeld hebben. Gaat dat lukken?
Reputatie 5
Badge +4
@WJ12 daar hebben wij geen zicht op. Indien je het voor een bepaalde tijd geregeld wenst te hebben kun je ons het beste even bellen op het telefoonnummer 088 - 8 955 955 (je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten).
Iets kopen of afsluiten via de telefoon (als ik niet eerst alle details op papier heb gezien) doe ik uit principe nooit. Ik wacht dus wel af of er iets komt, en anders wordt het toch iets van “ieder jaar overstappen kan lonend zijn”.
Reputatie 5
Badge +3
@WJ12,

Hopelijk weten onze adviseurs je voor die tijd te bereiken! 😉 Wanneer je overigens zelf telefonisch contact opneemt, krijg je het aanbod uiteraard ook per e-mail toegestuurd. Zo kun je dit op je gemak nog eens doornemen en een weloverwegen besluit maken. Na ontvangst van het telefonisch besproken aanbod heb je altijd veertien dagen bedenktijd.
We gaan het zien. Wellicht leest er wel een adviseur mee op dit forum.
Audrey wrote:

WJ12 wrote:

Hoi WJ12,

Wat leuk om te lezen dat je overweegt om het contract te verlengen. Natuurlijk doen we je graag een scherp aanbod. Toch adviseer ik je wel te wachten, omdat de tarieven voor 2019 nog niet bekend zijn. Ook doen we binnen 3 maanden voor de einddatum van je nieuwe contract je een aanbod. Wil je hierop wachten?

Groet, Audrey

Hallo, mijn contract verloopt per 01-01-2019 dat is nog 1,5 maand. Ik heb ook nog geen (lukratief / gunstig) aanbod gehad. Krijg je dat automatisch.? Hoor graag. MvG/Edmar
Reputatie 7
Badge +4
@Edmar

Er komt automatisch een aanbod in Mijn Eneco te staan. Had je daar toevallig al gekeken?
Hej Denise, ik kan het niet vinden in mijn Eneco. Waar moet ik zoeken? Maar heb inmiddels een mail gekregen met een wel heel mager, schraal voorstel. Met de opmerking wij doen alles om u te behouden, uit niets blijkt dit met deze indicatie. Jammer. Maar verras me maar met een veel scherper voordeel. Andere stunten met een hoge cashback, en daar kan ik heel wat lampen voor laten branden. Er wordt wel een ketelonderhouds contract aangeboden van > € 100,= maar als ik voorstel om 2 Toon rookmelders te schenken Dit vertegenwoordigd ongeveer de zelfde waarde. MAARDAT KAN DAN WEER NIET BIJ ENECO. Hoe serieus nemen jullie de vaste klanten????????
Reputatie 7
Badge +4
@Edmar

Op dit moment bieden wij inderdaad geen rookmelders voor Toon aan. Je kan je wensen kenbaar maken middels een reactie op de e-mail, zo kunnen mijn collega's je een ander voorstel doen.
Maar nog geen antwoord op mijn vraag waar het staat in mijn Geneco. Stuur dan svp een link door. Maar er is ook geen actie met een ketelservice contract dus...... Eneco geef iig het gevoel dat je er voor je bestaande klanten bent.
Reputatie 7
Badge +4
@Edmar

Excuus, ik zie dat ik deze vraag inderdaad vergeet te beantwoorden. Het aanbod (als deze er is) vind je terug onder het kopje 'producten'. Wij kunnen je hiervoor geen link sturen, omdat je ingelogd dient te zijn.
Hej Denise, zojuist gecheckt. Staat er niet bij hoor. Er staan alleen maar variabele kosten vermeld, die overigens niet van toepassing op mijn contract.
Reputatie 5
Badge +2
Hi Edmar,

In dit geval lijkt het mij raadzaam om even te bellen, we maken dan een persoonlijk aanbod voor je.

Groet, Vincent
Hej Vincent, voor de goede orde. Heb je mijn mailwisseling gevolgd? Ik heb al een offerte gekregen met een beschamend voorstel. Dus kan ik naar iemand specifiek vragen of krijg ik iemand van het klantan call centre?
Reputatie 5
Badge +2
Dat heb ik niet gezien, maar als je reeds contact hebt per e-mail dan kan je daar ook gerust op reageren.
Oke

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen