vraag

Verlengen contract

Goededag,
ik heb 13 augstus jl gebeld met eneco om mijn contract voor 3 jaar te verlengen. Dit is toen helemaal met voicelog in orde gebracht, dacht ik. Nu kreeg ik van de week ineens een mail met de mededeling dat ik kan verlengen terwijl dit dus al is gedaan. Nu heb ik hier al over gebeld naar de klatenservice en die konden zien dat ik 13 aug heb gebeld alleen is de verlenging van mijn contract niet terug te vinden. Ik heb dit telefonisch gedaan dus er zou gezocht worden naar de opname van mijn telefoongesprek zodat mijn contract alsnog tegen de toen geldende tarieven afgesloten kan worden. Hier zou ik afgelopen vrijdag over teruggebeld worden maar dit is tot op heden niet gebeurd. Ik wil ondertussen toch graag weten hoe het nu zit met mijn contract.

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi @L.H. Boeren,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je dit bespreekbaar maakt. Ik zie onder jouw klantgegevens inderdaad terug dat hier ook telefonisch contact met onze adviseurs over geweest is. Net als zij constateer ik dat er geen aanbod zichtbaar is naar aanleiding van het contact op 13 augustus '18, wel is leesbaar dat er contact geweest is op deze datum.

Na het sluiten van een overeenkomst hoor je ook een bevestiging te ontvangen. Zo kun je de gemaakte afspraken in dit schrijven op je gemak nalezen en heb je bovendien veertien dagen bedenktijd. Heb je deze bevestiging wel van ons ontvangen na het contact op 13 augustus onlangs?
Hoi Rodney,
Ik ben er helaas te laat achtergekomem dat ik nooit een bevestiging heb gehad of dat deze eventueel in mijn spam terecht is gekomen. Ik heb dit ook aan aangegeven aan de telefonische klantenservice. Nu zouden ze opzoek naar de opnames van mijn telefoongesprek omdat ik dus wel adv de voicelog het contract afgesloten heb. Hier zou ik dus afgelopen vrijdag over teruggebeld worden maar dat is tot op heden nog niet gebeurd.
Reputatie 4
Badge +3
L.H. Boeren wrote:

Hoi Rodney,
Ik ben er helaas te laat achtergekomem dat ik nooit een bevestiging heb gehad of dat deze eventueel in mijn spam terecht is gekomen. Ik heb dit ook aan aangegeven aan de telefonische klantenservice. Nu zouden ze opzoek naar de opnames van mijn telefoongesprek omdat ik dus wel adv de voicelog het contract afgesloten heb. Hier zou ik dus afgelopen vrijdag over teruggebeld worden maar dat is tot op heden nog niet gebeurd.

Onze excuses hiervoor! Heb je de mogelijkheid om contact met ons op te nemen?
Hoi,
Ondertussen weer telefonisch contact gehad met de klantenservice en nu kon mijn contract wel zonder problemen per 13 augustus verlengd worden. Dus het is nu gelukkig opgelost. Tevens meteen een bevestig gehad dus alles is nu in orde.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen