Verkeerde tarieven Mijn Eneco- app en online | Eneco Community
vraag

Verkeerde tarieven Mijn Eneco- app en online

Badge
In de Eneco app en in mijn Eneco staan aanzienlijk hogere variabele tarieven dan in mijn nieuw contract. Neem aan dat dit een foutje is? Geld voor stroom en gas.

9 Reacties

Heb je er rekening mee gehouden dat in je contract kale energieprijzen staan en op de door jouw genoemde plaatsen het incl de overige kosten is, zoals vaste netwetkkosten, overheidsheffingen?
Badge
Ten eerste is dat helemaal niet waar.

Ten tweede: waarom ga je niet bij Eneco werken. Dit zijn toch zaken waar iemand van Eneco op hoort te reageren.
Ook een moderator zal ongetwijfeld reageren.
Ik probeer als mede forum lid gewoon even mee te denken, omdat dit verschil hier vaak wordt genoemd en men daar dan even geen rekening mee hield😏🤔
Reputatie 5
Badge +4
@Wouter9636 goed dat je scherp bent op de tarieven. Ik heb even met je meegekeken en zie dat de tarieven in Mijn Eneco exact overeenkomen met het gesloten contract. Het verschil wat jij nu ziet heeft mogelijk te maken met de verhoging van de energiebelasting. Dit is bekend gemaakt op 1 januari en was nog niet bekend en doorberekend in de prijs toen je met ons het gesprek aanging op 18 december.
Badge
Energiebelasting op stroom is gedaald op 1 januari. Hoe leg je dat dan uit? Gas mag van mij nog wel duurder
Badge
En dit was al op 18 september 2018 bekend en zeker niet op 1 januari. Vanmorgen ook al gebeld met de klantenservice en die hebben ook nog geen antwoord. Wacht nog op antwoord via de mail. Maar mag ook via hier natuurlijk.
Badge
Bij mij was dit ook zo maar gisteravond stonden er ineens de juiste prijzen.
Reputatie 4
Badge +3
GNCH wrote:

Bij mij was dit ook zo maar gisteravond stonden er ineens de juiste prijzen.

Goed dat je dit nog aan ons laat weten. Heb je verder nog vragen?

Groet, Audrey
Badge
Mooi dat de tarieven aangepast zijn, maar ik heb nog geen antwoord. En wat gebeurt er bij mensen die daar wat minder scherp op zijn?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen