Verkeerd tarief in het contract. Graag aanpassen. | Eneco Community
vraag

Verkeerd tarief in het contract. Graag aanpassen.

Beste Eneco,

Na totaal 3 wacht uren verder heb ik zojuist mijn contract voor 3 jaar vastgezet. Over de telefoon kreeg ik een gas tarief van 0.73 per m3 te horen (tarief van 2019). Echter op het contract staat nu een tarief van 0,75556 per m3.

Kunnen jullie dit verschil verklaren of een aangepast contract sturen.

ps ik stuur dit bericht omdat de wachttijd momenteel weer een min. of 47 is en na 3 uur vind ik het wel prima.

Mvg. Dennis Wentink

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi D. Wentink,

Bedankt voor jouw bericht, begrijpelijk dat je naar het verschil in aanbod vraagt.

Omdat er zoals je aangeeft rekening is gehouden met de tarieven per 2019 in het gesprek, kan ik het verschil niet verklaren.

Op jouw overeenkomst vind ik ook het hogere tarief uit jouw bericht terug. Ik raad je aan hierover toch nogmaals contact op te nemen met één van onze adviseurs via de bedenktijd van dit aanbod, tot 16 januari 2019.

Inmiddels zijn de telefoonlijnen gelukkig weer wat beter bereikbaar dan kort voor de jaarwisseling!

Je kunt mijn collega's hierover bereiken via 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten) of het telefoonnummer uit de contractbevestiging, 010 890 69 81.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen