Van Toon zonder Eneco contract naar Toon met Eneco contract | Eneco Community

Van Toon zonder Eneco contract naar Toon met Eneco contract

• 27 november 2015
  • 4 reacties
  • 362 Bekeken

Na een paar weken Toon only te hebben gebruikt ben ik voor de levering van energie ook overgestapt. Dit heeft als gevolg dat ik mijn verzameldegegevens kwijt raak omdat Toon opnieuw geactiveerd moet worden. Jammer dat hier niet goed over nagedacht is bij het invoeren van de dienst Toon only.

4 Reacties

Is there an English version of toon?
Na een paar weken Toon only te hebben gebruikt ben ik voor de levering van energie ook overgestapt. Dit heeft als gevolg dat ik mijn verzameldegegevens kwijt raak omdat Toon opnieuw geactiveerd moet worden. Jammer dat hier niet goed over nagedacht is bij het invoeren van de dienst Toon only.

Ik loop al een tijdje mee, maar de term Toon "only", die ken ik niet.
Volgens mij bedoel je een Toon zonder abonnement. Of bedoel je nou juist een Toon zonder Eneco contract?

Hoe weet je dat je de verzamelde data kwijt bent.
De data is in Toon opgeslagen en zolang er geen fabrieksherstel wordt gegeven is er volgens mij niets aan de hand.
Ton ik was niet helemaal duidelijk.
Ik had al Toon met abonnement en ben nu net overstapt naar Eneco voor de levering van energie.
Om Toon te kunnen koppelen aan mijn Eneco contract krijg ik een nieuwe activatiecode code. De klantenservice heeft ook aangegeven dat ik dan mijn verzamelde gegevens in Toon kwijt raak.

Volgens mij is het niet meer dan mijn contract koppelen aan Toon want de rest heb ik al vanuit het abonnement.
Ton ik was niet helemaal duidelijk.
Ik had al Toon met abonnement en ben nu net overstapt naar Eneco voor de levering van energie.
Om Toon te kunnen koppelen aan mijn Eneco contract krijg ik een nieuwe activatiecode code. De klantenservice heeft ook aangegeven dat ik dan mijn verzamelde gegevens in Toon kwijt raak.

Volgens mij is het niet meer dan mijn contract koppelen aan Toon want de rest heb ik al vanuit het abonnement.

Oké nu is het duidelijk!
Andersom is ons bevestigd dat het wel werkt.

Misschien dat een moderator dat nog eens kan uitleggen hoe dat administratief dus kennelijk niet mogelijk is in jouw situatie.

Reageer