beantwoord

Trouwe klantenkorting

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
waarom kreeg ik in 2017 een trouwe klanten korting van € 120..00, en dit jaar niets.
Als ik bij energievergelijking.nl kijk krijg ik bij Eneco als nieuwe klant € 175,00 korting.
Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Audrey 3 december 2018, 15:12

wimw wrote:

waarom kreeg ik in 2017 een trouwe klanten korting van € 120..00, en dit jaar niets.
Als ik bij energievergelijking.nl kijk krijg ik bij Eneco als nieuwe klant € 175,00 korting.
Hoe kan dit?

Hoi @wimw,

Welkom op ons forum! Goed dat je deze kritische vraag stelt. Wist je dat je nog een vast contract hebt lopen t/m 2 januari 2019? Dit betekent dat je nog van ons een aanbod ontvangt. De hoogte van de korting van een nieuwe klant of bestaande klant hoeft niet gelijk aan elkaar te zijn.

Groet, Audrey

Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
wimw wrote:

Hoe kan dit?

Hoi @wimw,

Welkom op ons forum! Goed dat je deze kritische vraag stelt. Wist je dat je nog een vast contract hebt lopen t/m 2 januari 2019? Dit betekent dat je nog van ons een aanbod ontvangt. De hoogte van de korting van een nieuwe klant of bestaande klant hoeft niet gelijk aan elkaar te zijn.

Groet, Audrey
Bedankt voor de reactie , ik wacht nog een week af of ik een aanbieding krijg . Stuur het maar per email.
Reputatie 7
Badge +4
@wimw

Bedankt! Het nieuwe aanbod staat deze maand voor je klaar in Mijn Eneco.

Groet, Denise
ik heb inderdaad een nieuw aanbod gekregen ,Echter in het aanbod staat " NU MET € 200,00 KORTING". In het contract dat ik na invulling kreeg , wordt totaal niet meer gesproken over deze korting. Vreemde zaak. Bij een poging om telefonisch e.e.a te regelen moet ik 13 minuten blijven wachten op een medewerker. Is er in deze tijd geen andere mogelijk om in contact te komen? Heeft Eneco dan geen telefoon om iemand te bellen? Jullie hebben al mijn gegevens toch.
Reputatie 3
Badge +2
Mijn contract loopt 1 januari af en in mijn eneco staat ook niets .. Ik heb een voorstel via mail gehad maar daar word ook met geen woord gerapt over een korting of iets anders leuks terwijl ik van eneco toch aanbieding voor nieuwe klanten voorbij ziet komen met gratis Philips Hue en zo ...
wimw wrote:

ik heb inderdaad een nieuw aanbod gekregen ,Echter in het aanbod staat " NU MET € 200,00 KORTING". In het contract dat ik na invulling kreeg , wordt totaal niet meer gesproken over deze korting. Vreemde zaak. Bij een poging om telefonisch e.e.a te regelen moet ik 13 minuten blijven wachten op een medewerker. Is er in deze tijd geen andere mogelijk om in contact te komen? Heeft Eneco dan geen telefoon om iemand te bellen? Jullie hebben al mijn gegevens toch.

Hoi Wim,
Dat kan kloppen als je in deze korting als een cashback hebt gekregen. Dat staat het niet op het contract en loopt het bij Eneco via een apart systeem. Zo liep het bij mij ook.
Als dat bij jou ook speelt dan kan een moderator dat vast terug vinden.
dank je wel. Ik wacht op dan maar op een reactie van een moderator.
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @wimw, @picardo,

Ik raad jullie aan om telefonisch contact op te nemen om zo tot een persoonlijk aanbod te komen.
Niet alleen nemen we jullie voorkeuren mee, we kunnen zo nodig gelijk een offerte opmaken.

Bellen kan naar; 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen