Toon krijg je niet "cadeau" bij vast contract | Eneco Community
beantwoord

Toon krijg je niet "cadeau" bij vast contract

Toon eerste bericht

30 Reacties

Je haalt 2 dingen door elkaar!
Nog even lezen denk ik.
Er is een aanschaf van Toon, die kost ........
Die is soms gratis; incl aansluiting
En er is altijd een abonnement nodig, maar niet verplicht.

En wil je dat niet nou lekker bij het oude blijven!!

Overigens is het woord afzetters ongepast, want je weet kennelijk niet wat je daar allemaal voor krijgt en belangrijker wat dat kost.
Je hebt helemaal gelijk brandje,bedankt.
Graag gedaan!
Misschien tot een volgende keer op het forum!
Mike wrote:

Graag geef ik jullie ook nog een reactie op deze kwestie. Als eerst vinden we het erg jammer dat de terugbelafspraak die in eerste instantie met A. Janssen was gemaakt, niet is nagekomen! @A.Janssen, hier bied ik je onze oprechte excuses voor aan. Goed om te lezen dat er inmiddels contact is geweest en je het aanbod per e-mail hebt ontvangen.

@allen
Het is niet eenvoudig om prijzen van energieproducten te vergelijken. Deze zijn namelijk afhankelijk van een heleboel factoren zoals de looptijd, contractvorm (variabel of vast) en de inkoopprijzen op de internationale handelsmarkt voor energie. De voordelen van een Garantieprijs voor 4 jaar zijn dat je Toon en de installatie cadeau krijgt (t.w.v. € 195). Daarnaast ben je 4 jaar lang verzekerd van een vaste prijs. Hierdoor heb je 4 jaar lang geen last van prijsstijgingen en weet je al die tijd precies waar je aan toe bent.
Wil je het aanbod voor Toon + installatie cadeau in combinatie met een Garantieprijs voor 4 jaar vergelijken ten opzichte van je huidige contract of andere contractvormen? Dan helpen we u graag met een eerlijke vergelijking, gebaseerd op jouw persoonlijke situatie en verbruik. Je kunt hiervoor bellen met 0800-550 3 550 (gratis op werkdagen van 08:00 uur tot 18:00).

Groet,
Mike

Ik was 26 jaar trouwe klant van Eneco. Van de grotere energieleveranciers vond ik Eneco de netste / betrouwbaarste. Om die reden ben ik ook nooit weggegaan ook al zou ik elders misschien wat goedkoper uit zijn. Dat was me de sores niet waard en ik heb ook al 2x op rij een 3jr contract genomen waarvan de laatste eerdaags afloopt.

Deze sigaar uit eigen doos marketing (1 gratis halen = 2 betalen) actie wekt echter zo mijn irritatie op dat ik nu weg ga bij Eneco. Je kunt het prijsverschil tussen een 3jr/4jr contract niet weg bagetaliseren - een modaal gezin heeft van dat prijsverschil de gratis Toon die Eneco zogenaamd uit loyaliteit beschikbaar stelt als meerdere keren betaald in die 4 jaar.

Met 1 actie je merkwaarde naar de knoppen en dan nog volharden ook - je moet het maar durven. Ik had denk ik mijn trouwe klanten meer serieus genomen.
Met een eerste reactie een zeer oud topic aanhalen lijkt mij niet handig. 
Ik zou naar de huidige mogelijkheden kijken en is het volgens jou nog steeds een sigaar uit eigen doos dan doe je het toch niet. 
Je betaalt de normale aanschafprijs of blijf bij je huidige thermostaat. 
Scheelt een boel boosheid. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen