Toon accessoires als kadootje bij een nieuw contract? | Eneco Community
vraag

Toon accessoires als kadootje bij een nieuw contract?

Reputatie 1
Badge
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 58 reacties
Bij het afsluiten van een nieuw contract wordt in sommige gevallen een gratis Eneco-onderhoudsabonnement aangeboden van de CV. Nu is dat niet voor iedereen interessant, omdat de CV nog heel nieuw is, of omdat het servicebedrijf gewoon dé partij is om het onderhoud bij te houden.
Nu zou een aanbieding met Toon accessoires (lamp, stekker, rookmelder) wellicht ook een heel aardige geste zijn om een klant over te halen om een Eneco contract af te sluiten.
Momenteel schijnt dat nog niet mogelijk te zijn, maar wellicht kan dat nog snel worden besloten voor de komende contractperiode? Prijstechnisch ook een interessant voorstel?

3 Reacties

Op het forum is wel eens ter sprake geweest dat een forumlid een code had gehad voor een (bijna) gratis rookmelder.
Dus kennelijk bestaat het wel; misschien dat aandringen helpt?
Reputatie 2
Badge
Ben op dit moment in gesprek met Eneco over vaste klanten en het behoud.... Ook ik ben voorstander voor cadeautjes om klanten vast te houden. Over stappen kan nu eenmaal heel gemakkelijk en is in sommige gevallen een stuk goedkoper mijn toon functioneerd ook bij een andere leverancier.

Dus was is de reden dat ik bij Eneco blijf... Precies de extra's die ze helaas nu nog niet aanbieden
Reputatie 2
Badge
Update:
Het gesprek verloopt erg stroef. Ben al een maand bezig om überhaupt een antwoord te krijgen. Eneco is niet echt rap met klantbehoud.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen