Tarieven in nieuw contract ontbreken | Eneco Community
beantwoord

Tarieven in nieuw contract ontbreken

  • 2 januari 2016
  • 7 reacties
  • 165 Bekeken

Badge
Krijg ik mijn nieuwe contract toegestuurd, zijn alle bedragen niet ingevuld. totaal ingeschatte jaarkosten ook 0,00. Ja is echt helder en duidelijk.
Zo kan ik toch niet zien of dit is zoals ik het afgesproken heb?

Maandag weer bellen, gaan je belminuten weer, vorige week duurde ook al 30 minuten.

Pff wat is er allemaal aan de hand bij Eneco.
icon

Beste antwoord door Danielle 5 januari 2016, 11:06

@T.J.C. Nuijen,

Erg vervelend dat de contractbevestiging niet goed was. Sorry voor het ongemak!
Inmiddels heb je nu wel de goede bevestiging ontvangen waar alle tarieven in staan, toch?
Mocht je er verder vragen over hebben, dan verneem ik het graag.
Bekijk origineel

7 Reacties

Bel je zeker mobiel? Want via een vaste lijn is het per gesprek nooit meer dan €0,45.

Maar waarom zou je bellen?
Ik weet de reden wel denk ik.....
Op Mijn Eneco staan ook geen prijzen; ze zijn uiteraard dat aan het wijzigen. Dus pfff dat valt allemaal wel mee......

Maar ook in een persoonlijk contract dit ook niet vermelden is erg slordig!

Ik zou tot maandag even wachten tot een moderator reageert, die zorgt ongetwijfeld voor verzending van een nieuw contract!
Scheelt toch weer belminuten, toch.......
Reputatie 7
Badge +6
@T.J.C. Nuijen,

Erg vervelend dat de contractbevestiging niet goed was. Sorry voor het ongemak!
Inmiddels heb je nu wel de goede bevestiging ontvangen waar alle tarieven in staan, toch?
Mocht je er verder vragen over hebben, dan verneem ik het graag.
Badge
Nee die heb ik nog niet ontvangen, maar is me wel toegezegd.
Reputatie 7
Badge +6
@T.J.C. Nuijen,

Oh, de nieuwe bevestiging hebben we gisteren ochtend gemaild. Nu heb ik hem opnieuw verstuurd, ik hoop dat je hem nu wel ontvangt!
Badge
Heb hem ontvangen, maar het klopt niet zoals ik heb afgesproken. De tarieven, vooral die voor gas zijn veel te hoog, scheelt 9 cent per m3, dat vind ik nogal wat
Badge
Aardige mevrouw aan de lijn. Alles wordt geregeld en gecorrigeerd. dank uw wel.
Reputatie 7
Badge +6
@T.J.C. Nuijen,

Oh goed dat je hebt gebeld en alles uiteindelijk goed geregeld is.
Sorry voor al het ongemak!

Reageer