Tarieven Eneco 2019 | Eneco Community
beantwoord

Tarieven Eneco 2019

• 17 december 2018
  • 2 reacties
  • 1549 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Kind aan huis (level 12)
  • 53 reacties
Ik heb een persoonlijke brief ontvangen over de tarieven 2019. Voor mij zijn de tarieven van stroom en gas duidelijk. Maar waar vind ik op de Eneco site een overzicht waar alle tarieven in relatie met de duur van de contracten en de verschillende vormen van stroom en gas staat aangegeven?

Volgens Eneco staat de klant centraal. Maar waarom staan alle tarieven niet duidelijk op de site aangegeven?

Toch vreemd dat de tarieven van hèt kernproduct van Eneco niet klip en klaar zichtbaar zijn.

Waarom?
icon

Beste antwoord door Rodney 18 december 2018, 09:07

@Groart,

Bedankt voor jouw bericht. Nogmaals het vriendelijke verzoek vragen met betrekking tot hetzelfde onderwerp te beperken tot één topic. Hier bijvoorbeeld.

De reden achter deze vraag is het openbare karakter van ons forum. Het dient als ontmoetingsplek waar alle bezoekers in een oogopslag antwoorden vanuit Eneco maar ook klanten en andere belangstellenden kunnen teruglezen. Verschillende topics met hetzelfde onderwerp starten, draagt niet bij aan dit gezamenlijke doel.

Op onze website vind je geen overzicht met ál onze contractvormen en daarbij horende tarieven terug. Aan de hand van de rekentool op onze startpagina kun je op basis van jouw (ingeschatte) verbruik een passende aanbieding vinden.

Vind je dat niet praktisch of ben je benieuwd wat er nog meer mogelijk is? Wederom het advies hierover contact op te nemen met onze adviseurs voor een aanbod op maat. Je bereikt mijn collega's via 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten), op werkdagen tussen 8:00 uur en 21:00 uur.
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
@Groart,

Bedankt voor jouw bericht. Nogmaals het vriendelijke verzoek vragen met betrekking tot hetzelfde onderwerp te beperken tot één topic. Hier bijvoorbeeld.

De reden achter deze vraag is het openbare karakter van ons forum. Het dient als ontmoetingsplek waar alle bezoekers in een oogopslag antwoorden vanuit Eneco maar ook klanten en andere belangstellenden kunnen teruglezen. Verschillende topics met hetzelfde onderwerp starten, draagt niet bij aan dit gezamenlijke doel.

Op onze website vind je geen overzicht met ál onze contractvormen en daarbij horende tarieven terug. Aan de hand van de rekentool op onze startpagina kun je op basis van jouw (ingeschatte) verbruik een passende aanbieding vinden.

Vind je dat niet praktisch of ben je benieuwd wat er nog meer mogelijk is? Wederom het advies hierover contact op te nemen met onze adviseurs voor een aanbod op maat. Je bereikt mijn collega's via 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten), op werkdagen tussen 8:00 uur en 21:00 uur.
Reputatie 2
Badge
@Rodney,

Ik ben ook voor duidelijkheid. Beide vragen gaan over de tarieven alleen de context is totaal verschillend. De eerste vraag gaat over de PERSOONLIJK aan mij gerichte brief van Eneco en de tweede vraag gaat over de ALGEMENE informatie op de Eneco-site. Vandaar dat ik er twee topics van heb gemaakt.

Reageer