Tarieven | Eneco Community
vraag

Tarieven


Ik heb een aantal keren geprobeerd te weten te komen welke tarieven voor mijn contract gelden voor stroom en gas. Het is niet mogelijk een eenduidig antwoord te krijgen. Ik heb een vaste prijs contract dat nog geldig is tot half 2019. De ene medewerker zegt dat de BTW verhoging per 1 januari geen invloed heeft, de ander wel. De een zegt dat ik twee tarieven heb voor stroom, de ander dat er maar een enkel tarief is. Mijn meter geeft twee standen aan.
De een geeft een prijs voor gas die verhoogd is terwijl de ander zegt dat dat voor mijn contract niet zou moeten gelden.Inderdaad zeggen ze dat de prijs voor stroom niet is verhoogd. Kortom verwarring; ik wordt van medewerker naar medewerker verbonden. De laatste maal gaf ik op na bijna 20 minuten voor wat een eenvoudig te beantwoorden vraag zou moeten zijn. Slechte klantenservice. Zou Eneco kunnen helpen of weten ze het zelf ook niet? Ik vrees voor mijn finele afrekening.

0 reacties

Nog geen reacties, wees de eerste die reageert!

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen