Tarief | Eneco Community
beantwoord

Tarief

• 29 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 6 reacties
Goedemiddag,
Vorig jaar heb ik een contract bij jullie afgesloten. Ik heb al eerder hier over gebeld, maar als ik inlog staat nog steeds het correcte tarief met m3 / kwh niet in mijn online omgeving. Binnenkort komt mijn jaarnota en ik heb er heel weinig zin in dat jullie mijn afrekening gaan berekenen tegen hogere tarieven dan contractueel is afgesproken. Ik wil graag dit dat geregeld wordt voordat mijn meteropname / jaarafrekening plaatsvindt. Telefonisch contact opnemen heeft blijkbaar weinig zin, want ik heb gebeld en het is nog steeds niet geregeld.
icon

Beste antwoord door Rodney 29 augustus 2018, 14:15

Hi @Emvaner,

Bedankt voor jouw bericht, welkom op het Eneco forum! Ik kan me voorstellen dat je graag zicht hebt op de tarieven welke je hebt afgesproken in jouw huidige overeenkomst. Zoals je zelf aangeeft, zie ik dat je hier ook telefonisch contact over hebt gehad met mijn collega's. We kampen momenteel helaas met een fout in de weergave van tarieven in Mijn Eneco. Ik heb hierover helaas geen ander antwoord dan reeds door mijn collega's aangegeven. Het probleem is bekend en de verantwoordelijke collega's doen hiervoor hun uiterste best dit euvel te verhelpen.

Natuurlijk hoeft dit je niet van inzicht in jouw energietarieven te weerhouden. Je kunt hiervoor altijd de bevestiging van jouw overeenkomst raadplegen. Mocht je hierover niet meer beschikken, delen we graag een kopie met je. Stuur ons hiervoor gerust een bericht via Facebook, Twitter of bijvoorbeeld WhatsApp (06 13 22 06 00). Via die kanalen hebben we de mogelijkheid bestanden te delen.
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @Emvaner,

Bedankt voor jouw bericht, welkom op het Eneco forum! Ik kan me voorstellen dat je graag zicht hebt op de tarieven welke je hebt afgesproken in jouw huidige overeenkomst. Zoals je zelf aangeeft, zie ik dat je hier ook telefonisch contact over hebt gehad met mijn collega's. We kampen momenteel helaas met een fout in de weergave van tarieven in Mijn Eneco. Ik heb hierover helaas geen ander antwoord dan reeds door mijn collega's aangegeven. Het probleem is bekend en de verantwoordelijke collega's doen hiervoor hun uiterste best dit euvel te verhelpen.

Natuurlijk hoeft dit je niet van inzicht in jouw energietarieven te weerhouden. Je kunt hiervoor altijd de bevestiging van jouw overeenkomst raadplegen. Mocht je hierover niet meer beschikken, delen we graag een kopie met je. Stuur ons hiervoor gerust een bericht via Facebook, Twitter of bijvoorbeeld WhatsApp (06 13 22 06 00). Via die kanalen hebben we de mogelijkheid bestanden te delen.
Hai Rodney !
Ik heb geen inzicht nodig, ik heb destijds mijn contract gedownload en opgeslagen. Wat nou als mijn jaarafrekening over een paar weken komt en de verkeerde tarieven zijn gebruikt?
Reputatie 5
Badge +3
@Emvaner,

Bedankt voor jouw reactie, fijn dat je de overeenkomst nog hebt. Je kunt deze raadplegen ter vergelijking met de tarieven op je jaarnota. Er is geen verband tussen de (ontbrekende) weergave van je tarieven op Mijn Eneco en de toepassing hiervan op jouw jaarnota.

Wanneer jouw jaarnota niet juist is, vernemen we dat graag van je en kunnen we deze corrigeren waar nodig. Ik zie hier echter geen aanleiding toe en vertrouw erop dat je een correcte jaarnota tegemoet kunt zien.
Prima Rodney, dank je wel voor je reacties, en ik zie er naar uit om de correcte jaarnota te ontvangen !

Fijne dag verder gewenst voor jou !
Reputatie 5
Badge +3
@Emvaner,

Merci en ook voor jou natuurlijk! 😉

Reageer