Stopzetten contract via forum | Eneco Community

Stopzetten contract via forum

Toon eerste bericht

35 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@J. Joosten

Kelly heeft een verzoek gedaan om je na 16.00 te laten bellen, ik reken er op dat dit vandaag na 16.00 gaat gebeuren.
@Folkert oké dan wacht ik nog maar even af vandaag.
Reputatie 5
Badge +3
Hi @J. Joosten,

Is er inmiddels contact met je opgenomen? Ik zie er onder je klantnummer namelijk nog geen aantekening van terug ondanks het eerdere verzoek van mijn collega Kelly richting onze collega's. Ik verneem het graag van je, dan trek ik aan de bel waar nodig.

Groet,

Rodney
He @Rodney Heb helaas nog niets gehoord...
Begin me nu toch wel af te vragen hoe serieus ik wordt genomen. Er zou waarschijnlijk vrijdag of anders uiterlijk maandag contact met me worden opgenomen. Het is inmiddels woensdag en bijna 17:30... Meerdere keren door medewerkers via dit forum bevestiging ontvangen dat er contact zou komen. Maar helaas. Eerlijk gezegd snap ik het niet. Juist omdat ik twijfel omtrent het opzeggen van het contract. Hoe belangrijk zijn de klanten??
Beste medewerkers van Eneco,

Via deze weg wil ik graag mijn contract bij Eneco per 1-10-2017 opzeggen, ik ga verhuizen (samenwonen) en kan/wil dus geen gebruik meer maken van jullie diensten. Via de website vind ik nergens een button waar ik op kan klikken om op te zeggen. Kunnen jullie mij vanaf hier verder helpen?

Groet,
Willemien van Dijk
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Willemien,

Bedankt voor je bericht! Ik heb de opzegging per morgen voor je verwerkt (kan alleen vanaf de eerstvolgende werkdag). Heb je de eindmeterstanden al opgenomen? Dan ontvang ik die graag. We maken dan binnen 4-6 weken de eindnota voor je op.

Groet, Kelly
Hallo Kelly,

Krijg ik hier via de email een bevestiging van?
Ik heb de eindmeterstanden al, kan ik die via email inleveren?

Groet,
Willemien
Reputatie 7
Badge +6
@J.W. van Dijk,

De e-mail heb je als het goed is vanmorgen vroeg ontvangen voor het doorgeven van de meterstanden, daar kun je verder. Maar als je de meterstanden liever via deze weg doorgeeft kan dat ook.
Er komt geen aparte bevestiging van de afmelding, maar deze berichten hier en de e-mail over de meterstanden kun je zien als bevestiging omdat daar ook gesproken wordt over de afmelding.
Weet je zo voldoende?
@Danielle
Klopt helemaal, bedankt voor jullie snelle reactie en hulp!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen