Startdatum van mijn contract? | Eneco Community
beantwoord

Startdatum van mijn contract?

• 15 december 2018
  • 11 reacties
  • 280 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Kind aan huis (level 12)
  • 51 reacties
Waar onder "Mijn Eneco" kan ik de startdatum van mijn contract met jullie terugvinden?
icon

Beste antwoord door Rodney 17 december 2018, 15:47

@Groart,

Bedankt voor het stellen van jouw vraag. Sinds januari 2013 is er reeds sprake van een variabele overeenkomst. Omdat deze vrij opzegbaar is, zie je hierbij op de aangewezen plek dus ook geen einddatum terug.

Tot slot het vriendelijke verzoek om meerdere vragen met betrekking tot hetzelfde onderwerp in één topic te stellen. Nu zijn er welgeteld drie die alle betrekking hebben op jouw overeenkomst en de mogelijkheden daarbij, met over verschillende topics verspreid de antwoorden.

Door dit via één topic te bespreken, houd je het niet alleen voor ons maar zeker ook voor jouzelf overzichtelijk. 😉
Bekijk origineel

11 Reacties

Je kan bij de App Mijn Eneco en op de site zelf bij “Producten” dit terug vinden.
Reputatie 2
Badge
Onder "producten" (mijn eneco) staat alleen de energieproducten die ik afneem. De startdatum van mijn contract staat er niet bij. En de App heb ik niet.
Klopt bij mij ook de energieproducten die ik afneem, maar vlak hieronder staan met licht zwarte letters start- en einddatum.
Ik zou even tot volgende week afwachten en vermoedelijk verschijnt het vanzelf.
Of zit je nog in de 14 dagen herroepingsperiode.............?
Reputatie 2
Badge
Mijn contract loopt al vele jaren en ik heb op het lopend contract niks veranderd. De info op "producten" die ik zie gaat alleen over de tariefprijs (stroom en gas) met een korte toelichting hierover. En bij mij staat er geen start/einddatum.
Je hebt toch een nieuw contract afgesloten?
Bij ieder nieuw contract of verlenging (maakt niet uit) zit een een herroepings clausule van 14 dagen. Kijk eens naar de laatste pagina van je nieuwe contract😏
Reputatie 2
Badge
Nee ik heb geen nieuw contract.
Vreemd.......
Als ik kijk naar de tekst van dit topic wat je gestart bent......
Dan verder maar even wachten op nader bericht van een moderator.😏
Reputatie 5
Badge +3
@Groart,

Bedankt voor het stellen van jouw vraag. Sinds januari 2013 is er reeds sprake van een variabele overeenkomst. Omdat deze vrij opzegbaar is, zie je hierbij op de aangewezen plek dus ook geen einddatum terug.

Tot slot het vriendelijke verzoek om meerdere vragen met betrekking tot hetzelfde onderwerp in één topic te stellen. Nu zijn er welgeteld drie die alle betrekking hebben op jouw overeenkomst en de mogelijkheden daarbij, met over verschillende topics verspreid de antwoorden.

Door dit via één topic te bespreken, houd je het niet alleen voor ons maar zeker ook voor jouzelf overzichtelijk. 😉
Reputatie 2
Badge
@Rodney
Ik was verbaasd op jouw antwoord dat ik vanaf 2013 een variabele overeenkomst met Eneco heb. Dus even in mijn archief gedoken. Ik vond een jaarnota 2004/5, Dus vanaf 2004 heb ik een contract bij Eneco.

Je verzoekt vriendelijk om: “meerdere vragen met betrekking tot hetzelfde onderwerp in één topic te stellen” En: “Nu zijn er welgeteld drie die alle betrekking hebben op jouw overeenkomst en de mogelijkheden daarbij, met over verschillende topics verspreid de antwoorden”.

Ik ben ook voor duidelijkheid en overzichtelijkheid. Alleen ik begrijp dit verzoek niet.

Oké al mijn vragen hebben betrekking op mijn contract. (ja, ja het draait allemaal om Eneco!)

Maar vragen over de persoonlijke brief van Eneco aan mij, de startdatum van mijn contract, de algemene tarieven op de site en al dan niet binden van trouwe klanten (overstap) zijn toch duidelijk verschillende onderwerpen?

Of wil je al mijn vragen onder het topic “contract groart” plaatsen?
Reputatie 7
Badge +5
@Groart

Ik begrijp je gedachtegang goed en laten we ook voorop stellen dat je niks fout doet. De kern van de vragen ligt alleen zo dicht bij elkaar dat je ze ook in één topic had kunnen stellen. Bijvoorbeeld met de titel 'Contractvragen'.

Reageer