Startdatum van contract is na afloop vorige contract | Eneco Community
vraag

Startdatum van contract is na afloop vorige contract

Beste,

Mijn huidige contract bij mijn huidige leverancier (Essent) loopt t/m 24 februari. Nu wil ik overstappen naar Eneco en heb ik een contract gehad die per 11 maart ingaat.

Nu vraag ik mij af hoe het gaat in de tussenliggende periode. Hoe wordt dit opgevangen? En kan ik de startdatum laten aanpassen naar 24 februari zodat ik geen onnodige kosten ga maken?

Hoor graag hoe ik dit aan moet pakken.

Remco

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Beste,

Mijn huidige contract bij mijn huidige leverancier (Essent) loopt t/m 24 februari. Nu wil ik overstappen naar Eneco en heb ik een contract gehad die per 11 maart ingaat.

Nu vraag ik mij af hoe het gaat in de tussenliggende periode. Hoe wordt dit opgevangen? En kan ik de startdatum laten aanpassen naar 24 februari zodat ik geen onnodige kosten ga maken?

Hoor graag hoe ik dit aan moet pakken.

Remco

Beste @Remcovanmeel,

Welkom bij Eneco! Wat leuk dat je voor ons hebt gekozen. Op het moment dat je contract 11 maart 2019 bij ons start, wordt het contract stilzwijgend verlengd bij je oude leverancier. Dit is meestal een variabel contract voor onbepaalde tijd. Dit kun je voor de zekerheid bij hen navragen. We kunnen de datum niet vervroegen, omdat het gaat om een overstap.

Groet, Audrey

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen